سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تشکر رییس فدراسیون تکواندو پس از رای اعتماد اعضای مجمع

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو که به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته را به او سپردند، تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از اعضای مجمع تکواندو که به وی اعتماد کردند و سکان هدایت این رشته را به او سپردند، تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان 

عرض سلام و ادب خدمت بزرگان تکواندو

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم، خانم فاطمه زهرا(ع) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ بدینوسیله از تک تک اعضای مجمع تکواندو که به اینجانب اعتماد کرده و سکان هدایت این رشته المپیکی و پرافتخار را به بنده سپردند تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین از همه پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان ، داوران، اهالی تکواندو و اصحاب رسانه که در این مدت کنار بنده بودند صمیمانه تشکر می کنم.

پر واضح است که موسم انتخابات تمام شده و فصل همدلی و وفاق برای ساختن آینده ای روشن و بازگشت به روزهای اوج در فضای دوستانه و به دور از هر گونه بی اخلاقی فرا رسیده است.

رجا واثق داریم راه سخت پیش رو بدون مشارکت کارشناسان، بزرگان و قهرمانان تکواندو نتیجه بخش نخواهد بود. از همین رو از همه عزیزان دعوت می کنم برای رسیدن به این اهداف و موفقیت‌های بزرگ به خانه خود، فدراسیون تکواندو آمده و یاری رسان اینجانب باشند.

فرزند کوچک تکواندو 
هادی ساعی

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده