سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کیانی‌زاده: مدیون خون شهدا هستیم/ برای برگزاری مجمع 15 دی ماه آمادگی کامل داریم

سرپرست فدراسیون تکواندو گفت: دعوت نامه برای حضور اعضا ارسال و برای برگزاری مجمع فدراسیون در 15 دی ماه آمادگی کامل وجود دارد.

با اتمام دوره چهارساله ریاست سید محمد پولادگر در فدراسیون تکواندو، فرامرز کیانی زاده با حکم دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو منصوب شد.

فرامرز کیانی‌زاده سرپرست فدراسیون تکواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: دکتر سجادی می توانستند برای ریاست قبلی فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات حکم سرپرستی بزنند ولی به دلیل جلوگیری از ایجاد شائبه و برگزاری انتخاباتی شفاف و عادلانه برای اینجانب حکم سرپرستی زده شد.

سرپرست فدراسیون تکواندو ضمن ادای احترام به شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو افزود: شهیدان، ریشه در قلب و یاد مردم یک سرزمین دارند و هیچ وقت از خاطر مردم پاک نمی شوند. فرهنگ شهادت، همیشه در ایران زمین نیز جای داشته و همین باعث می‌شود که پرچم ایران اسلامی در سراسر جهان، برافراشته باشد.

این عزیزان برای دفاع از این مرز بوم از جان خود گذشته و ما مدیون خون شهدا هستیم، ان‌شاءالله عمر، زندگی، اخلاق، رفتار و مرگ ما شهادت گونه و اهل بیتی باشد تا بتوانیم دِین خود را به خوبی نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی طبق روال قانونی و در زمان مقرر خود انجام شده و گزارش آن نیز به وزارت ورزش ارسال شده است. کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران نیز در زمان مشخص و بر طبق دستورالعمل های مربوطه تشکیل شده و لیست نفرات نیز به وزارت ورزش اعلام شده است. دعوت نامه برای حضور اعضا ارسال و برای برگزاری مجمع فدراسیون در 15 دی ماه آمادگی کامل وجود دارد.

کیانی‌زاده افزود: پنج نفر کاندید ریاست فدراسیون هستند که منتظر اعلام کتبی صلاحیت آنها از سوی وزارت ورزش برای حضور در مجمع هستیم.

سرپرست فدراسیون تکواندوگفت: هفته اول و دوم مسابقات لیگ برتر تکواندو انجام شد و روز جمعه نیز مسابقات لیگ نقش جهان را برگزار خواهیم کرد. روال عادی و امورجاری فدراسیون با نظم خوبی در حال انجام است و بر روند آن نظارت کامل دارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده