سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

22 نوامبر، برگزاری فستیوال صلح جهانی فدراسیون تکواندو

فستیوال صلح جهانی WT، روز 22 نوامبر (دوشنبه – یکم آذرماه) در موزه تاریخ "سئول" کره‌جنوبی برگزار می‌شود که حضور بیست ساله تکواندو در المپیک و 40 سالگی روز بین‌المللی صلح در سازمان ملل را جشن می‌گیرد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، فستیوال صلح جهانی WT، روز 22 نوامبر (دوشنبه – یکم آذرماه) در موزه تاریخ "سئول" کره‌جنوبی برگزار می‌شود که در این فستیوال حضور بیست ساله تکواندو در المپیک و چهل سالگی روز بین‌المللی صلح در سازمان ملل را جشن می‌گیرد.

این فستیوال توسط فدراسیون جهانی تکواندو با همکاری سازمان ملل و 17 نماینده از کشورهایی که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک مدال آور بوده‌اند، برگزار می شود.

"چانگ وان چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: تکواندو بیش از یک ورزش است و بیشتر یک فلسفه فکری است. احترام، درک متقابل، بازی عادلانه و تمامی اصول در این رشته متجلی شده است؛ ما همواره به دنبال تلفیق تکواندو با کارهای بشر دوستانه بوده‌ا‌یم و با تاسیس این بنیاد در سال 2016 به ترویج صلح از طریق ورزش پرداختیم. صلح ارزشمندتر از پیروزی است و در حال حاضر شعار فستیوال صلح فدراسیون جهانی تکواندو این است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده