سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فعالیت بیش از پنج هزار تکواندوکار در استان قم

رئیس هیات تکواندو استان قم از فعالیت ۵ هزار و ۸۰۰ تکواندوکار فعال در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ محمد جمشیدی در گفت‌وگویی عنوان کرد: تکواندو استان قم در سال ۹۷ نائب قهرمان نونهالان کشور شد که نشان می‌داد در بحث پایه‌ای و استعدادیابی به درستی عمل شده بود.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در سال ۹۸ همه حوزه‌ها از جمله ورزش را به تعطیلی کشاند و استان قم نیز اولین استانی بود که همه سالن‌های ورزشی آن تعطیل شدند همچنین آخرین استانی بود که سالن های ورزشی آن باز شدند.

جمشیدی با اشاره به اینکه بر اساس بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو تا قبل از شیوع کرونا، استان قم پنج هزار و هشتصد عضو فعال در تکواندو داشته است، بیان کرد: بیش از یک سال تعطیلی آسیب جدی به ورزش وارده کرده است که برای جبران آن نیز زمان زیادی لازم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهدی دانائیان، پاراتکواندوکار قمی، برای اعزام به مسابقات آسیایی اردو نشین تیم ملی است، اظهار کرد: دو بازیکن شایسته قمی نیز برای حضور در المپیک نوجوانان توسط سرمربی تیم ملی انتخاب شده بودند که این مسابقات کنسل شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم ادامه داد: استان قم در حوزه داوری نیز هشت داور بین المللی دارد که درسال ۹۸، سلیمان قلی زاده توانست در بالاترین سطح جهانی تکواندو داوری کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده