سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

دیدار با معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان

شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو اصفهان به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولین تکواندو استان امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با کیوان آذر امیر پور معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان؛ شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو اصفهان به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولین تکواندو استان امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با کیوان آذر امیر پور معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

شهرام الله آبادی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش خواستار برگزاری کلاس ها و جلسات استعدادیابی در سطح تمامی نواحی استان اصفهان و همکاری بیشتر مدیران و دست اندرکاران حوزه آموزشی با خانواده و کادر اجرایی بزرگ تکواندو استان شد.

 وی درخواست کرد که ورزش تکواندو زیرمجموعه‌ ورزش دانش آموزی در استان اصفهان قرار گیرد تا بتوان مسابقات تکواندو را نیز در سطح دانش آموزی برگزار کرد.

کیوان آذر امیر پور با استقبال از پیشنهاد شهرام الله آبادی رئیس هیات تکواندو در راستای استعداد یابی دانش آموزی در مدارس از پتانسیل آموزش و پرورش در این زمینه خبر داد.

وی بیان کرد در سال‌های گذشته با راه اندازی مجموعه های ورزشی در نقاط مختلف استان و مکلف کردن مدارس و مدیران در نواحی مختلف برای مجهز کردن سالن های ورزشی شان بستر مناسب برای این امر فراهم شده است

همچنین از حمایت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در جهت استعداد یابی دانش آموزان در ورزش تکواندو و برگزاری مسابقات دانش آموزی و قرار دادن مکانهای ورزشی برای بحث استعدادیابی دانش آموزان خبر داد.

در پایان اساتید حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را پیرامون سطح استعداد یابی رشته ورزشی تکواندو در آموزشگاه ها و مدارس استان را مطرح و به تبادل نظر پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده