سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی‌های پاراآسیایی

رئیس هیات تکواندو استان قم از حضور پاراتکواندوکار پرافتخار قم در اردوی جدید تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ محمد جمشیدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2021 بحرین بر اساس برنامه فدراسیون در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده و نماینده قم نیز در این اردو حضور دارد.

وی ادامه داد: مهدی دانائیان در وزن منهای 75 کیلوگرم تنها نماینده هیات تکواندو استان قم در این اردو است، در حالی که محمد جواد اسلامی در وزن منهای 61 کیلوگرم نیز دیگر نماینده تکواندو قم در اردوی تیم ملی بود اما به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در این اردو ناچار به انصراف شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم از قضاوت داور با تجربه تکواندو قم در یک رقابت بزرگ تکواندو نیز خبر داد و ابراز کرد: به دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو روح‌الله رضاپور داور درجه یک هیات تکواندو قم مسابقات گرامیداشت روز جهانی تکواندو با عنوان چالش بزرگ تکواندو را قضاوت کرد.

وی در ادامه از قبولی تکواندوکاران استان قم در آزمون کمربند پوم سه تا مشکی دان پنج این رشته خبر داد و افزود: آزمون ارتقاء کمربند پوم سه تا مشکی دان چهار دوره ۶۸ دختران و کمربند مشکی دان پنج دوره ۶۵ پسران به شکل غیر حضوری از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو برگزار شد و با اعلام نتیجه از سوی کمیته آزمون فدراسیون به پایان رسید.

جمشیدی یادآور شد: بر همین اساس زکیه نوری، حدیثه صادقی، نرگس کاظمی به کمربند پوم و مشکی دان سه ارتقاء یافتند و خانم‌ها ریحانه علی‌کوهی و لیلا سیفی نیز به کمربند پوم و مشکی دان چهار و علی چهرقانی به کمربند مشکی دان پنج ارتقاء پیدا کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده