سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو باقی ماند

در پایان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو، دکتر "چانگ وان چو" با رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازسایت فدراسیون جهانی تکواندو، در پایان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو، دکتر "چانگ وان چو" با رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون باقی ماند.

وی که تنها کاندید این پست بود با رای الکترونیکی حاضران در مجمع عمومی، 129 رای از 131 رای را به خود اختصاص داد. "چو" از سال 2004 در این پست مشغول به کار است و با تغییرات به عمل آمده در تاریخچه این رشته سعی در تمرکز بر روی عدالت و شفافیت در تکواندو داشته است.

رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به این انتخاب گفت: باعث افتخار من است که دوباره به من رای اعتماد داده شد و ریاست فدراسیون جهانی تکواندو را به من سپردند.در طول یک سال و نیم گذشته از زمانی که در اختیار داشتیم بهره کافی برده و در صدد اعمال تغییرات در عملکردمان بودیم. اکنون زمان آن رسیده که دوباره اقدامات را از سر گرفته و فدراسیون جهانی تکواندو  را به نقطه اوج برسانیم. امیدوارم سال 2023 و هم زمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو به هدف خود که تبدیل شدن به بهترین فدراسیون بین المللی در جهان است، دست پیدا کنیم. 

 در این جلسه، از میان 33 داوطلب برای عضویت شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو، 17 نفر انتخاب شدند که در میان داوطلب‌های هر قاره، یک زن نیز در میان منتخبین بود تا به شعار توازن جنسیتی در فدراسیون جهانی جامعه عمل پوشانده شود.

جلسه بعدی مجمع عمومی 12 آوریل 2022 و همزمان با رقابت‌های قهرمانی جهان - ووشی برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده