سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم تجلیل از خانواده شهدای تکواندوکار تهران؛

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع): شهدای تکواندو قهرمان و پهلوان هستند

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) گفت: شهیدانی که امروز از خانواده‌های آنها تجلیل شد، کسانی هستند که هم در رشته تکواندو افتخارآفرینی کرده‌اند و قهرمانی‌هایی را برای کشور عزیزمان به دست آورده‌اند و هم پهلوانانی هستند که با نفس خود مقابله و با خدای خود معامله کرده و به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در ششمین مراسم یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندوکار استان تهران با عنوان « قهرمان ماندگار»، گفت: قهرمانی و پهلوانی دو واژه ای هستند که در جان و دل تمامی مردم ایران ریشه دارند، همانگونه که  امروز بعد از سالیان سال از درگذشت تختی همه از او به عنوان جهان پهلوان یاد می کنند، به نظر من، همه شهدا هم قهرمان و هم پهلوان هستند.

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: شهیدانی که امروز از خانواده‌های آنها تجلیل شد، کسانی هستند که هم در رشته تکواندو افتخارآفرینی کرده‌اند و قهرمانی‌هایی را برای کشور عزیزمان به دست آورده‌اند و هم پهلوانانی هستند که با نفس خود مقابله و با خدای خود معامله کرده و به شهادت رسیده‌اند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه شهیدان زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌گیرند، تاکید کرد: در ایام اربعین به سر می بریم، زمانی که بزرگترین قهرمانان تاریخ بشریت قیام کرده‌اند، تقارن این تاریخ با برگزاری مراسم یادواره شهدا اتفاق بزرگی است، ما دنباله رو راه سیدالشهدا و شهیدان دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس بدون امکانات مقابل دشمن قرار گرفتند و با دستان خالی و فقط با قدرت الهی و ایمان خود جنگیده‌اند، برگزاری این پاسداشت‌ها باید روی نوجوانان و جوانان تاثیر بگذارد و این نسل، شهدا را الگوی خود قرار دهند.

وی از اینکه سپاه سیدالشهدا (ع) میزبان یادواره شهدای تکواندو سراسر کشور و مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای تکواندوکار استان تهران است ابراز خرسندی کرد و گفت: از اینکه میزبان قدوم خانواده‌های شهدا هستیم، بسیار مفتخریم. انشاالله جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان بتواند در صحنه‌های مختلف موفق باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده