سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور رئیس ھیات تکواندو استان؛

جلسه کمیته اجرایی مسابقات و لیگ تکواندو خراسان شمالی برگزار شد

جلسه کمیته اجرایی مسابقات و لیگ تکواندو خراسان شمالی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات تکواندو با حضور رئیس هیات تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از ھیات تکواندو خراسان شمالی، جلسه کمیته اجرایی مسابقات و لیگ تکواندو استان در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیات تکواندو خراسان شمالی در ابتدای برگزاری جلسه ضمن اشاره به نتیجه به دست آمده تکواندو در المپیک گفت: نتایج به دست آمده در المپیک نشان داد که تکواندو در جهان به سرعت در حال پیشرفت هست و کشورهای مختلف با سرمایه گذاری و بهره مندی از تجارب خود در حال پیشرفت روز افزون هستند و نشان داد برای رسیدن به موفقیت ضمن برنامه ریزی مناسب و سرمایه گزاری نیاز است ضمن بالابردن توان فنی از تمام ظرفیت ها، امکانات و متدهای نوین ورزش باید بهره برد و این مسئله باید به طور همه گیر در سراسر کشور اجرا شود.

مهدی آریان با اشاره به برنامه های پیش روی تکواندو استان افزود: شیوع ویردس کرونا و مواجهه با موج های جدید این ویروس به همراه تعطیلی باشگاه ها و برنامه های هیئت عملا فعالیت در رشته هایی نظیر تکواندو را مختل کرده و باعث شده خیل عظیمی از تکواندوکاران به جهت عدم فعالیت باشگاه ها و برگزار نشدن مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور عملا از ورزش دور شوند.

رئیس هیات تکواندو در خصوص برنامه های هیات در مواجهه با شیوع کرونا خاطرنشان ساخت: هیات تکواندو از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کرده با بهره مندی از فضای مجازی فعالیت های خود را پیگیری نماید که در این بین ۵دوره آزمون ارتقاء کمربند ۸ دوره آموزشی و۹ مسابقه و چالش ورزشی در فضای مجازی برگزار کرده است تا علی رغم شیوع کرونا تکواندوکاران را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نماید.

رییس هیات تکواندو با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت برگزاری مسابقات و لیگ تکواندو استان گفت: جهت حفظ آمادگی هنرجویان و تلاش جهت ترغیب تکواندوکاران به ورزش مسابقات لیگ تکواندو استان در ۳ بخش پومسه(اجرای فرم) کیوروگی( مبارزه) و پالچاگی(تکنیک های پا) از ابتدای شهریور ماه برگزار خواهد شد. اگر تا زمان برگزاری شاهد فروکش کردن موج کرونا در استان باشیم و مجوز برگزاری مسابقات به صورت حضوری صادر گردد این مسابقات به صورت حضوری و در صورت تداوم وضعیت موجود مسابقات به شکل غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه  شرایط برگزاری مسابقات رابحث و تبادل نظر گذاشته شد و مقرر شد شرایط برگزاری تا اواسط ماه جاری تبیین و اعلام گردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده