سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رئیس اداره تربیت بدنی اموزش و پرورش بوشهر با رئیس هیات تکواندو استان

در آستانه عید سعید غدیر خم، رئیس اداره تربیت بدنی اموزش و پرورش استان بوشهر با رئیس هیات تکواندو استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ دکتر منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان به اتفاق مصطفی جمالی مسئول انجمن تکواندو این اداره عصر روز چهارشنبه - ششم مرداد ماه با حضور در هیات تکواندو با سید جلال سید مردانی رئیس و سعید حکمت آرا دبیر هیات تکواندو استان دیدار و گفتگو کرد.

سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر در این دیدار صمیمی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت  گفت: توجه آموزش و پرورش به استعداد یابی راه گشایی زیر بنایی موفقیت های ورزش کشور در پشتوانه سازی در بعد قهرمانی است و اعتماد مردم به آموزش پرورش سرمایه اصلی شما است.

وی افزود: ما به دنبال تربیت و استعداد یابی تکواندو در تمام رده ها هستیم و در صورت همکاری های تخصصی قطعا آینده ای پرامید را می توان متصور شد. امکانات سخت افزاری و زیرساخت های آموزش و پرورش در صورت کمک های فنی و تخصصی هیات تکواندو  نتایج بسیار خوبی درقهرمان پروری در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

سید مردانی تصریح کرد : درصد بالایی از تکواندو کاران استان دانش آموز هستن و باید با همکاری آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیقی برای آنها داشته باشیم

 منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در کنار تکواندو هستیم و خواهیم بود گفت: هدف آموزش پرورش در تربیت بدنی گرایش به سمت ورزش هایی است که جذابیت و گرایش بیشتری نسبت به ورزش های دیگری دارند و تکواندو گزینه بسیار مناسبی برای ما هست.

وی ادامه داد: ما در رقابت های مهم بین المللی همیشه به رشته های نظیر تکواندو امیدواریم و دیدارهای اینچنینی و ارتقاء سطح تعاملات قطعا مایه پیشرفت در حوزه ورزش خواهد شد.

هوشیار تأکید کرد: تدوین همکاری  مشخص آموزش و پرورش با هیأت تکواندو استان در تمام هیأت های شهرستان ها اجرایی شود تا با این کار مسیر جدید و هدفمندی ایجاد شود.

در این جلسه رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در مورد معرفی تکواندو بصورت تخصصی در مدارس، معرفی قهرمان ها در کلاس ها، میزبانی مسابقات استانی، کشوری و برگزاری مسابقات استانی پومسه انتخابی جهت تعین تیم منتخب دانش آموزی استان جهت مسابقات کشوری قول مساعد داد و مقرر شد تا برنامه ی مدون توسط هیأت تکواندو و آموزش پرورش در کارگروه تخصصی تعیین شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده