سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک – توکیو؛

تلاش میرهاشم برای کسب مدال برنز / کیانی از دور رقابت ها کنار رفت

میرهاشم حسینی با صعود نماینده ازبکستان به فینال وزن 68- کیلوگرم المپیک توکیو، به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از روز گذشته (شنبه – دوم مردادماه) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ كيلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز (یکشنبه – سوم مردادماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که میرهاشم حسینی و ناهید کیانی نمایندگان ایران بودند.

ناهید کیانی در اولین گام خود در این رقابت‌ها برابر "کیمیا علیزاده" تکواندوکار پناهنده که از طریق وایلدکارت جواز حضور در توکیو را گرفته است قرار گرفت است،  نتیجه را 18 بر 9 واگذار کرد. ناهید با صعود نماینده تیم پناهندگان به فینال المپیک می‌توانست در جدول رپه‌شارژ قرار بگیرد که با شکست این هوگوپوش برابر نماینده روسیه از قرار گرفتن در این جدول و حضور در ادامه رقابت ها بازماند.

اما در گروه مردان و وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی که در دیدار دوم خود نتیجه را به "اولوگ بیک رشیدوف" از ازبکستان واگذار کرده بود و منتظر نتیجه این هوگوپوش برای راهیابی به جدول شانس مجدد بود با برد این هوگوپوش توانست در جدول رپه شارژ قرار بگیرد.

با توجه به اینکه جدول وزن 68- کیلوگرم برخلاف همیشه به جای 16 نفر، 17 نفر است؛ میرهاشم حسینی در جدول رپه شارژ باید با برنده دیدار "دای هون لی" از کره جنوبی و "سیدو فوفانا" از مالی مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف "شوای ژائو" از چین می رود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده