سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک – توکیو؛

حسینی نتیجه را واگذار کرد/ میرهاشم در انتظار نتایج نماینده ازبکستان

میرهاشم حسینی نماینده وزن دوم المپیکی تکواندو کشورمان در مصاف با نماینده ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و برهمین اساس براي راهيابی به جدول رپه‌ شارژ و كسب نشان برنز بايد منتظر نتيجه نماينده ازبکستان باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سیودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از روز گذشته (شنبه – دوم مردادماه) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ كيلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز (یکشنبه – سوم مردادماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که میرهاشم حسینی و ناهید کیانی نمایندگان ایران هستند.

میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم در دومین دیدار خود برابر "اولوگ بیک رشیدوف" از ازبکستان که نقره بازی‌های المپیک نوجوانان، برنز قهرمانی نوجوانان جهان، دو طلا قهرمانی نوجوانان آسیا، طلا بازی‌های ارتش‌های جهان و 8 طلا و برنز تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد و در دور نخست "دای هون لی" نماینده نامدار کره جنوبی را شکست داده بود، نتیجه را 34 بر 22 واگذار کرد و حالا برای راهیابی به جدول رپه شارژ باید منتظر نتایج این هوگوپوش باشد.

نماینده وزن دوم المپیکی تکواندو کشورمان در اولین دیدار توانسته بود "یو جن هوآنگ" نماینده چین تایپه که نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی، طلا و برنز قهرمانی آسیایی و ... را در کارنامه داشت، با نتیجه 18 بر 16 مغلوب خود کند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده