سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک – توکیو؛

هادی‌پور در انتظار نتیجه نماینده آرژانتین/ رباط پاره بلای جان آرمین شد

آرمین هادی‌پور در دومین دیدار خود در المپیک توکیو در حالیکه با رباط صلیبی پاره، پا به میدان گذاشت نتیجه را به نماینده آرژانتین واگذار کرد و در صورت صعود این هوگوپوش به فینال، آرمین در جدول رپه‌شارژ برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در سی‎‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو از امروز (شنبه – دوم مردادماه) ساعت 10 صبح به وقت محلی (5:30 به وقت ایران) با حضور 131 تکواندوکار از 61 کشور جهان در چهار وزن 58-، 68-، 80- و 80+ كيلوگرم مردان و چهار وزن 49-، 57-، 67- و 67+ كيلوگرم زنان در در سالن "ماکوهاری مسه" آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد.

امروز و در روز اول این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که آرمین هادی‌پور به عنوان نماینده ایران است.

آرمین در دومین مبارزه خود برابر "لوکاس گوزمان" نماینده آرژانتین دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک نوجوانان، برنز قهرمانی جهان، دو نقره و یک برنز قهرمانی آمریکا، نقره قهرمانی نوجوانان آمریکا، طلا و برنز بازی‌های آمریکایی، سه برنز گرندپری، یک نقره بازی‌های یونیورسیاد و 28 طلا، نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و در حالی که دچار پارگی رباط صلیبی است نتیجه را 26 بر 6 واگذار کرد و حالا باید در انتظار نتایج نماینده آرژانتین باشد.

در صورت صعود نماینده آرژانتین به فینال، آرمین به جدول رپه شارژ راه پیدا کرده و برای مدال برنز تلاش می‌کند.

هادی‌پور در اولین دیدار خود موفق شده بود "جفرسون اوچا" از کلمبیا دارنده مدال نقره قهرمانی آمریکا و پنج نقره و برنز تورنمنت‌های مختلف را در دیداری حساس و نفس گیر با نتیجه 22 بر 19 شکست دهد.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده