سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسین زاده: گلبهار یک فرصت استثنایی برای ورزش خراسان رضوی است

رییس هیات تکواندو خراسان رضوی به همراه جمعی از اهالی تکواندو استان ضمن بازدید از فضاها و امکانات ورزشی شهرستان گلبهار در جلسه شورای راهبردی تکواندو حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو خراسان رضوی؛ حسین حسین زاده در ادامه بازدید ها از شهرستان های استان، به همراه جمعی از اهالی تکواندو خراسان رضوی طی یک سفر یک روزه به گلبهار ضمن بررسی و بازدید از امکانات و فضاهای ورزشی این شهرستان به منظور ظرفیت سنجی برای برگزاری رویداد های ورزشی در گلبهار و همچنین بررسی پتانسیل های توسعه تکواندو در این شهرستان، در جلسه شورای راهبردی تکواندو در گلبهار که در ساختمان فرمانداری این شهرستان با حضور معاون فرماندار، شهردار گلبهار، اعضای هیات مدیره شرکت عمران گلبهار و رییس ورزش و جوانان گلبهار برگزار شد، حضور یافت.

حسین زاده در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خدا دوست رییس هیات تکواندو گلبهار اشاره کرد: گلبهار در بین سایر شهرستان ها در امر تکواندو از جایگاه ویژه ای برخوردار است هم به لحاظ تعداد ورزشکاران هم به لحاظ تعداد و کیفیت مربیان و اساتید وضعیت این شهرستان در سطح بالایی قرار دارد که این مهم حاصل تلاش ها و کوشش های خانواده تکواندو گلبهار است. 

حسین زاده در ادامه افزود: شهرستان گلبهار با توجه به سیاست های توسعه ای حاکم بر مدیریت آن و همینطور ظرفیت های موجود می تواند یک فرصت ارزشمند برای ورزش استان باشد که اگر به نحوه صحیح برنامه ریزی و مدیریت شود و قدر این فرصت گرانبها را بدانیم، شاهد اتفاقات ورزشی خوبی در آینده نه چندان دور خواهیم بود. با توجه به همجواری این شهرستان با مشهد و و نرخ فزاینده افزایش جمعیت این شهرستان ، نیاز به برنامه ریزی و راهبرد مشخص برای ورزش گلبهار امری ضروری است. 

حسین زاده اضافه کرد: تکواندو نیز ظرفیت های ویژه ای در این شهرستان دارد که رشد و توسعه آن در گرو تدبیر و مدیریت مسئولین گلبهار است. شهرستان گلبهار قابلیت تبدیل شدن به یکی از پایگاه های قهرمانی فعال در سطح استان و همینطور قطب تکواندو در کشور را دارد که می توان با همکاری و تعامل خانواده تکواندو استان و مسئولین و شهروندان گلبهاری به این هدف جامه عمل پوشاند . 

حسین زاده در پایان ادامه داد: هیات تکواندو خراسان رضوی با همه ظرفیت ها و توان خود به منظور رشد و توسعه تکواندو در سطح استان و خصوصا در شهرستان گلبهار آماده هر گونه تعامل و همکاری است و از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نخواهد کرد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده