سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)؛

روسا تکواندو و پیشکسوتان مازندران گردهم آمدند

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) روسا تکواندو و پیشکسوتان در شهرستان بابلسر گردهم آمدند و در این نشست 2 انتصاب مهم در کمیته های استانی هیات تکواندو مازندران رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان با جمعی از روسا هیات های شهرستانی و پیشکسوتان به مناسبت سالروز امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به میزبانی هیات تکواندو شهرستان بابلسر در رستوران شوار گردهم آمدند.

در این نشست با حکمی از سوی رییس هیات تکواندو مازندران، مهرداد ساعدی به عنوان رییس کمیته آزمون استان و مهدی نیک نژاد به عنوان رئیس کمیته مسابقات مازندران معرفی شدند.

همچنین با رایزنی های صورت گرفته و با همت و حمایت دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مهندس ابراهیم زاده رییس اداره ورزش شهرستان بابلسر، سالن نوبخت این شهرستان را به عنوان مرکز استان مازندران اعلام کردند.

نفجم بیان داشت: به جهت مسافت و قرار گرفتن بابلسر در مرکز استان، این شهر به عنوان پایگاه برگزاری مسابقات تکواندو انتخاب شود که این اقدام می تواند یک اتفاق خوب برای ورزش تکواندو بابلسر رقم بزند.

رییس هیات تکواندو استان با بیان اینکه تکواندو مازندران آماده همکاری با ادارات ورزش و جوانان است، گفت: هرگونه مساعدت در خصوص این رشته ورزشی از سوی هیات استان صورت خواهد گرفت.

نفجم با اشاره به اینکه سرمایه گذاری یک شهر برای ورزش تکواندو به عنوان یک رشته ورزشی، مطمئنا بازخورد خواهد داشت تصریح کرد: هیات تکواندو مازندران جهت برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی همواره اعلام آمادگی نموده و آماده میزبانی است.

ضمن اینکه، تخصیص ۴ تخته تشک با تمام امکانات برگزاری مسابقات و اختصاص سیستم داوری مجهز به هیات تکواندو بابلسر جهت برگزاری مسابقات با کیفیت، از جمله دستاوردهای حضور رئیس هیات تکواندو مازندران در گردهمایی مربیان و پیشکسوتان تکواندو شهرستان بابلسر بود.

رئیس هیات تکواندو مازندران در خاتمه از اعضای جدید شورای اسلامی شهر بابلسر خواستار حمایت از ورزش تکواندو این شهر شد و گفت: هیات تکواندو مازندران در کنار هیات تکواندو و اداره ورزش و جوانان این شهر، آمادگی برگزاری هرگونه میزبانی مسابقات را داراست تا این ورزش به جایگاه و شهرت واقعی خود برسد.

همچنین در این مراسم به مناسبت اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای، از سه زوج تکواندوکار: محمد عزیزی و همسر، احمد واحدیان و همسر و سیدعباس محمدی و همسر ایشان تجلیل به عمل آمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده