سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان؛

علی نژاد: المپین‌های تکواندو با کسب سهمیه کار بزرگی کردند/ صرف نظر از نتیجه از هوگوپوشان عملکرد خوب می‌خواهیم

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از شما المپین‌های تکواندو صرف نظر از هرنتیجه‌ای عملکرد خوب می‌خواهیم؛ اگر مدال بگیرید یا نگیرید شما قهرمانان ما هستید، همین که امروز به این مرحله رسیدید و سهمیه المپیک را بدست آوردید کار بزرگی کردید چراکه خیلی از کشورها موفق به انجام نشدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون امروز (یکشنبه – 13 تیرماه) با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر رییس و مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، علیرضا باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش، زهرا سروی نایب رییس بانوان و سایر اعضاء مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

روسای هیات‌های استانی نیز با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت مجازی شرکت کردند.

در ابتدا پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، رییس فدراسیون به ارایه گزارش عملکرد پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.

دکتر مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: تکواندو از جمله فدراسیون های موفق است و ما از عملکرد آن راضی هستیم، بی‌شک آقای پولادگر طی این سال‌ها مدیریت بسیار خوب و موفقی داشته و این ثبات مدیریتی به تکواندو ایران بسیار کمک کرده است البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برطرف شود و ما هم کمک می‌کنیم تا این موارد به حداقل برسد.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: کمتر از 20 روز تا آغاز بازی‌های المپیک باقی مانده است و تکواندو جزء رشته‌هایی است که روی آن حساب کرده‌ایم و اگر ورزشکاران توانمندی خود را نشان بدهند حتما اتفاقات خوبی خواهد اتفاق افتاد. از شما المپین‌های تکواندو صرف نظر از هرنتیجه‌ای عملکرد خوب می‌خواهیم؛ اگر مدال بگیرید یا نگیرید شما قهرمانان ما هستید، همین که امروز به این مرحله رسیدید و سهمیه المپیک را بدست آوردید کار بزرگی کردید چراکه خیلی از کشورها موفق به انجام نشدند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: عدم صدور ویزا یا دیر صادر شدن آن برای حضور تکواندوکاران در مسابقات جهانی فشار روحی و روانی سنگینی به تکواندو ایران وارد کرد و شاید هر کشور دیگری با از دست دادن امتیاز این رقابت‌ها و تیم نصفه و نیمه‌ای که داشت نمی‌توانست نتیجه ای را بگیرد. با همه این مشکلات و سختی هایی که ورزشکاران ما در رویدادهای مختلف کشیدند همین که به این مرحله رسیده اند اتفاق بزرگی است.

وی تصریح کرد: انشالله ورزشکاران و کادرفنی با فراغ بال این روزهای پایانی را بگذارنند و بدانند با تمرکز می‌توانند عملکرد خوبی نشان دهند؛ المپیک میدانی است که باید بهترین عملکرد را داشته باشند و یک لحظه غفلت ممکن است اتفاقی را رقم بزند که خوشایند نیست. مسابقات قهرمانی آسیا تلنگر خوبی بود تا المپین‌ها حواس خود را بیشتر جمع کنند، در این شرایط هیچ حریفی دست و پا بسته نیست و همه می‌آیند تا بهترین نتیجه را بگیرند. انشاءالله 17 مرداد که روز پایانی المپیک است روزی باشد که با خاطره ای خوش این المپیک را پشت سر گذاشته ایم؛ امیدوارم در روزهای اول تا 17 مرداد ورزش ایران بتواند باعث نشاط اجتماعی در مردم شود و ایرانی‌ها از نمایش ورزشکاران لذت ببرند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده