سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شهردار اصفهان به 5 قهرمان ملی نشان "شهروند افتخار آفرین" اهدا کرد

شهردار اصفهان نشان شهروند افتخار آفرین را به پنج مدال آور اصفهانی اهدا کرد که در این میان نگار اسماعیلی، مرجان سلحشوری و سجاد مردانی نیز این نشان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه برنامه هر "یکشنبه، یک افتتاح" ورزشگاه رستم با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه در منطقه 14 اصفهان از «نگار اسماعیلی» قهرمان آسیا در رشته تکواندو، «مرجان سلحشوری» دارنده مدال طلای تکواندوی آسیا، «نیما حجتی» قهرمان آسیا در رشته کانوپولو، «فرزانه فصیحی» قهرمان آسیا و «امین دهقان» تنها کوهنورد اصفهان فاتح اورست برای حضور و تجلیل توسط مدیریت شهری دعوت شده بود.

سجاد مردانی قهرمان جهان در رشته تکواندو نیز در این مراسم دعوت بود که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی موفق به شرکت در آئین افتتاح ورزشگاه رستم نشد.

شهردار اصفهان به پاس افتخار آفرینی این قهرمانان اصفهانی برای کشور و نصف جهان از آنها تجلیل و نشان شهروند افتخار آفرین را به هر یک جداگانه اهدا کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده