سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نایب رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی؛

زاور: مردم سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می گردد

نایب رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، مهسا زاور مایب رییس بانوان هیات گفت: ایران از معدود کشورهای جهان است که خود ملت سرنوشت‌شان را با حضور صندوق‌های رای تعیین کرده و این مردم سالاری با انقلاب اسلامی سال ۵۷ متولد و نهال آن روزهای انقلاب با مشارکت مردم در انتخابات، بعد از ۴۲ سال به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی گفت: مردم سالاری دینی با حضور حداکثر مردم در انتخابات محقق می‌گردد و ملت ایران روز جمعه ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق کرده و به جهان نشان خواهند داد که تهدیدات و تحریم‌ها‌ کوچک‌ترین خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرده است.

زاور افزود: هر ایرانی که به کشور خود علاقمند است باید در این انتخابات شرکت کنند تا ضمن شکست پروژه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در مایوس کردن مردم، برای اعتلا و آبادانی ایران اسلامی گام نهاده و در ساختن آینده‌ای درخشان نقش بسزایی داشته باشد.

نایب رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه تکواندو استان هم دوشادوش مردم شریف ایران روز جمعه ۲۸ خرداد ماه پای صندوق‌های رای حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت خواهند نمود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده