سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کمرانی: تمرینات در شرایط سخت را تجربه کردیم/ امیدوارم بتوانیم بر سکوی قهرمانی آسیا بایستیم

سرمربی تیم‌ملی تکواندو بانوان گفت: با شیوع ویروس کرونا تمرینات در شرایط سخت را تجربه کردیم اما خدا را شکر با انگیزه بالای بازیکنان این موضوع جبران شد و تکواندوکاران آمادگی لازم را کسب کردند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان در خصوص تیم اعزامی به بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 16 آذرماه تمرینات را با تعدادی از این نفرات آغاز کردیم و بعد از حدود 45 روز تکواندوکاران دیگر نیز به ما ملحق شدند؛ با پشت سر گذاشتن رقابت‌های انتخابی 6 نفر را برای حضور در قهرمانی آسیا معرفی کردیم که باز هم به دلیل شرایط فنی که پیش آمد، تغییراتی ایجاد کردیم. در نهایت نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا تمرینات در شرایط سخت را تجربه کردیم اما خدا را شکر با انگیزه بالای بازیکنان این موضوع جبران شد و تکواندوکاران آمادگی لازم را کسب کردند. کادرفنی در این مدت تلاش زیادی داشته تا بتواند دوری تکواندوکاران از خانواده‌ها را تا حدی جبران کند؛ از خانم‌ها صفرپور و فولادی بابت این همکاری صمیمانه تشکر می‌کنم؛ در این مدت خانم حسینی سرپرست تیم مثل یک مادر همیشه در کنار ما بودند. از استاد سروی نیز که تمام تلاش خود را کرد تا بتوانیم بدون مشکل این راه دشوار را پشت سر بگذاریم، سپاس‌گزارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در ادامه گفت: تورنمنت ترکیه در پیشرفت بچه‌ها تاثیر به سزایی داشت و خدا را شکر هم اکنون تیم از نظر فنی و روانی واقعا آماده است. امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها رقم بخورد و انشاءالله بانوان بتوانند برای اولین بار بر روی سکوی قهرمانی قاره کهن بایستند.

کمرانی خاطرنشان کرد: همیشه دوست داشتم تک مهره‌های تکواندو کشورمان به تیم تبدیل شوند و ایران بتواند برابر بهترین‌های دنیا قد علم کرده و بر سکوی آسیایی و جهانی بایستد. تمام تلاش ما همین است و امیدوارم این اتفاق خوب بیفتد؛ با خواست خدا و همت بچه‌ها قطعا دستیابی به این مهم دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو بانوان در ادامه با اشاره به تک تک اعضای تيم گفت:

نگار اسماعیلی نماینده ما در وزن اول (46- کیلوگرم) می‌باشد که از دو سال پیش به اردوی جوانان راه پیدا کرده است؛ ما عملکرد نگار در این مدت که از اردو دور بوده را زیر نظر داشتیم تا بتوانیم آن را به ترکیب تیم اضافه کنیم. او بازیکن فنی و خوبی است که در بخش ضربات صورت توانمند است و با توجه به شرایطی که دارد می‌توانیم روی مدالش در مسابقات حساب کنیم؛ امیدوارم در روز رقابت‌ها بهترین خودش باشد.

غزل سلطانی نماینده وزن سوم (53- کیلوگرم) ما است که از نظر روانی و فنی در جایگاه خوبی قرار دارد؛ غزل در زمین مبارزه بسیار باهوش عمل می‌کند و یکی از آینده‌داران تکواندو است.

ناهید کیانی هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم تیم ایران در این مسابقات است که بعد از سال‌ها تجربه و مدال‌هایی که بدست آورده به همه ثابت کرده جزء بهترین‌های دنیا می‌باشد و در رویدادهای مختلف تکواندوکاران قدرتمندی را شکست داده است. خدا را شکر با تلاشی که داشت موفق شد جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کند، ما نیز سعی می کنیم در این مدت باقی مانده از لحاظ فنی روی ناهید تمرکز بیشتری داشته باشیم؛ کاپیتان تیم ملی نسبت به گذشته پخته‌تر شده، از نظر روانی خیلی بهتر عمل می‌کند.

پریسا جوادی در وزن 62- کیلوگرم از بازیکنان باهوش، مستعد و فرصت طلب ما است که در مبارزه خیلی خوب امتیاز می‌گیرد؛ پریسا در این مدت و پس از تورنمنت ترکیه خودش را ثابت کرد و به کادرفنی نشان داد که واقعا می‌خواهد تا بهترین نتیجه را کسب کند.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن 67- کیلوگرم بازیکنی با روحیه بالا است که در زمین کاملا بر احساسات خود غلبه می‌کند و می‌داند در زمان‌های حساس چه تصمیمی بگیرد؛ ملیکا از نظر فنی نسبت به سال‌های گذشته خیلی پیشرفت کرده و با ذهنی آماده توانسته بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. مسابقات قهرمانی آسیا شروع خوبی است تا شرایط فنی خود را به بقیه ثابت کند.

زهرا پوراسماعیل یکی از سرعتی ترین بازیکنان در وزن 73+ کیلوگرم می‌باشد و از بهترین‌های این وزن است که فکر می‌کنم از نظر روانی باید بیشتر به خود اعتماد کند تا بتواند نتیجه خوبی در این رقابت‌ها رقم بزند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده