سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در نشست هم اندیشی مرکز نیکوکاری تکواندو صورت گرفت؛

برنامه ریزی در خصوص اجرای طرح "هر باشگاه، یک حامی"

نشست هم اندیشی مرکز نیکوکاری تکواندو ظهر امروز (چهارشنبه - 12 خردادماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار و در خصوص برنامه ها و اجرایی کردن طرح هر "باشگاه، یک حامی" بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین نشست هم اندیشی مرکز نیکوکاری تکواندو ظهر امروز (چهارشنبه - 12 خردادماه) با حضور پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، پرپنجی مدیر کل و دهرویه معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره استان تهران، محمدی مهینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات و منطقه سه تهران، جلالی نایب رییس و لشکری مدیرمالی مرکز نیکوکاری تکواندو در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه ها و اجرایی کردن طرح "هر باشگاه، یک حامی" بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ همچنین اقدامات انجام شده در این راستا مطرح شد.

پرپنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان تهران ایجاد انگیزه، نشاط و استعدادیابی در مناطق آسیب خیز، شناسایی دانش آموزان و دانشجویان با استعداد و ارائه مشاوره به این نفرات در خصوص انتخاب رشته ورزشی، تاسیس باشگاه های ورزشی، ارائه وام اشتغال و ... را از اقداماتی برشمرد که باید در راستای اجرای این هدف انجام شود.

در ادامه جلالی نایب رییس مرکز نیکوکاری تکواندو توضیحاتی را در خصوص تاسیس این مرکز مطرح کرد؛ همچنین به تشریح پویش "هر باشگاه، یک حامی" پرداخت و اعلام کرد بیش از 4500 باشگاه فعال در سراسر کشور داریم و مربیانی که تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه دارند می توانند در این مسیر قدم برداشته و طرح زکات ورزشی را بیش از پیش اجرایی نمایند.

سپس لشکری مدیرمالی مرکز نیکوکاری تکواندو و دبیر هیات تکواندو تهران اعلام کرد این هیات آمادگی این امر را دارد با امکاناتی که در اختیار دارد و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گام های موثری را در توسعه و ترویج رشته تکواندو بردارد و از مربیانی که تمایل به شرکت در این طرح را دارد، دعوت نمایند و اقدامات لازم را انجام دهد.

در پایان این نشست نیز مریم نامدار و حسین کریمی دو مربی استان تهران برای دریافت شناسنامه های حمایتی کودکان پیرو این طرح حضور پیدا کرده و شناسنامه ها را دریافت نمودند.

گفتنی است؛ مركز نيكوكاری تكواندو در راستای كمك به افراد تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان پویشی را با عنوان "هرباشگاه، یک حامی" راه اندازی کرده است؛ در این پویش مربیانی که تمایل به این امر خداپسندانه داشته باشند شناسنامه حمايتي كودک تحت پوشش خود را از كميته امداد به عنوان پدر و يا مادر معنوی خود دریافت می‌کنند و با آموزش رایگان تکواندو به کودک تحت حمایت در قالب طرح زكات ورزشی عنوان مربی معنوی را نيز به خود اختصاص مي دهند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده