سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری جلسه اعضای خانواده تکواندو مازندران و تجلیل از چهره های برتر

مراسم هم اندیشی و تجلیل از قهرمانان شاخص تکواندو مازندران با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، در نشستی قریب به سه ساعته وضعیت کنونی تکواندوی مازندران در حضور ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان مورد بررسی قرار گرفت.

ظهر پنج شنبه - ششم خرداد ماه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به همراه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و بریمانی معاون توسعه ورزش قهرمانی مازندران در نشستی با اعضای مجمع عمومی هیات تکواندوی استان، برنامه ها، عملکرد و چشم انداز این ورزش محبوب در مازندران را مورد بررسی اجمالی قرار و به پرسش های حاضرین پاسخ داد.

در این هم اندیشی که در تالار شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندوی مازندران با اشاره به توفیقات بدست آمده در سال های پیشین از برنامه های عمده استان برای بازگشت به دوران پرافتخار و کسب مدال های درخشان خبر داد.

نفجم گفت: می دانیم که مطالبه و انتظار جامعه ورزش استان و فدراسیون تکواندو از مازندران بالاست و ما هم برای تحقق اهداف با وحدت رویه و همدلی هیات استان وارد عمل خواهیم شد.

رئیس هیات تکواندوی مازندران حسن اعتماد بی دریغ فدراسیون تکواندو و حمایت های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان را از دلایل امیدبخشی وافر به هیات استان در سرآغاز دوران جدیدش دانست.

دکتر حسن رنگرز هم تکواندو را از رشته های موفق و سرآمد در مازندران دانست و گفت:خانواده بزرگ و سرافراز تکواندوی استان پیش از این هم قابلیت و لیاقت خود را ثابت کرده و اداره کل ورزش و جوانان مازندران خود را مکلف می داند که با تمام توان خود و در حد بضاعت پاسخگوی انتظارات این مجموعه وزین باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وعده داد: حداقل خواسته های یک هیات استانی می تواند داشتن یک خانه امن و مطلوب باشد که این قول را به خانواده معظم تکواندو می دهم که در سال ۱۴۰۰ برای حصول امکانات سخت افزاری آن، حمایت های لازم را داشته باشیم.

حسن رنگرز از رئیس فدراسیون تکواندو خواست تا مثل گذشته به مربیان بازیکن ساز و داوران کاربلد و ملی پوشان توانایی مازندرانی با لحاظ قدمت و سابقه این رشته، توجه ویژه صورت گیرد.

اما رئیس فدراسیون تکواندو که پاسخگوی برخی خواسته ها و سوالات اعضای مجمع تکواندوی مازندران بود تصریح کرد: مازندران در تمامی رده های ملی از نونهالان گرفته تا بزرگسالان و در همه شاخه های تکواندو استانی مولد و سازنده است و اگر چه کمی از گذشته خوب خود فاصله گرفته اما ظرفیت و انرژی لازم برای مدال آوری و افتخار آفرینی در آن جریان دارد که اطمینان دارم دوباره در آینده ای نزدیک به آن دست پیدا می کند.

پولادگر با تمجید از حضور دکتر رنگرز و پیگیری های شایسته وی برای موفق سازی دوباره تکواندوی مازندران تاکید کرد: امیدوارم از این فرصت برای پیشبرد اهداف تکواندو استفاده کنید چون مدیرکل ورزش و جوانان استان خود یک قهرمان است و به آسیب های این مسیر آشناست.

ریاست فدراسیون تکواندو از اعضای مجمع خواست تا با وحدت افزون به یاری فیض الله نفجم به عنوان رئیس هیات استان شتافته و دوباره کسب موفقیت های بزرگ را آغاز کنند.

در پایان این همنشینی صمیمی از برخی پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان هیات تکواندوی مازندران به نمایندگی از تمامی ارکان این رشته با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده