سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استفاده از منابع 100 درصد تجدیدپذیر در توکیو2020

کمیته برگزاری بازی های المپیک اعلام کرد که جهت تامین انرژی برق لازم از منابع 100 درصد تجدید پذیر انرژی در توکیو2020 استفاده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این برق با حمایت شریک طلایی توکیو 2020 ، شرکت نفت ENEOS ، تا سقف خاصی در استان فوکوشیما تولید می شود. انئه اوس ، که منبع اصلی تأمین انرژی بازی ها خواهد بود، متعهد شده است که برق تولید شده را فقط از انرژی های تجدید پذیر به مکان های مسابقه و امکانات مورد استفاده در المپیک انتقال دهد.

این انرژی از طریق زیست توده چوب تولید می شود که از زباله های ساختمانی و بریده های درختان در ژاپن برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد و از کاوازاکی در کاناگاوا تأمین خواهد شد. فوکوشیما به عنوان بخشی از استراتژی بازیابی خود پس از زلزله بزرگ ژاپن در 2011 که منجر به کشته شدن حداقل 19،749 نفر شد، بر روی انرژی های تجدیدپذیر تمرکز کرده است. سونامی پس از زلزله مذکور منجر به وقوع فاجعه هسته ای فوکوشیما در دایچی شد که شدیدترین حادثه هسته ای از زمان فاجعه چرنوبیل در اتحاد جماهیر شوروی ، اوکراین کنونی ، به شمار می رود.

پیش بینی می شود که پارک ورزشی Ariake Urban که قرار است در مسابقات المپیک میزبان مسابقات آزاد، BMX و اسکیت بورد باشد، به طور کامل از طریق برق تجدیدپذیر تولید شده در فوکوشیما تأمین گردد. این ابتکار اخیر مطابق با هدف کمیته بین المللی المپیک برای تبدیل توکیو 2020 به بازی های عاری از کربن است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده