سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: کیانی فعل خواستن را صرف کرد/ میدان مبارزه برای کسب سهمیه المپیک، میدان سختی است

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: ناهید کیانی برای کسب سهمیه المپیک بدون توجه به جدول و حریفان خود، فعل خواستن را صرف کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره کسب سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی اظهار داشت: ناهید فعل خواستن را روز گذشته صرف کرد و برای کسب سهمیه، به حریفان و جدول اصلاً نگاه نکرد. کیانی در مسابقات حاضر شده بود تا سهمیه را کسب کند و خدا را شکر این اتفاق نیز افتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از اعلام قرعه‌کشی چه کارهایی انجام شد تا کیانی به خودباوری برسد، گفت: بحث روانی، بحث یک روز و دو روز نیست. به آمادگی روانی بچه‌ها همیشه اعتقاد داشتیم و در طولانی مدت روی این موضوع کار کردیم. ناهید آماده بود و با تمام وجود برای کسب سهمیه آمده بود. کیانی از حالا فقط و فقط به المپیک فکر می‌کند تا بتواند در این رویداد نیز افتخارآفرینی کند. یک ورزشکار باید به این باور برسد تا بتواند توانمندی خود را در میدان به نمایش بگذارد. ناهید در این زمینه به بلوغ کامل رسیده است و برای موفقیت تلاش خواهد کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در مورد عدم موفقیت مومن‌زاده در کسب سهمیه المپیک تأکید کرد: به هر حال میدان مبارزه برای کسب سهمیه المپیک، میدان سختی است و همیشه برد و باخت به‌عنوان بخشی از مسابقه وجود دارد. مهلا مومن‌زاده در مسابقات کسب سهمیه، روزش نبود و این موضوع چیزی از شایستگی او کم نخواهد کرد. مهلا همان ورزشکاری است که نایب قهرمان جهان شده و برای ما افتخارآفرینی کرده است. اطمینان دارم اگر در این مسابقات روز مهلا نبود، فرداها روزی خواهد بود که مومن‌زاده دوباره خواهد درخشید.

وی در واکنش به انتقادات شدید از مومن‌زاده بعد از عدم موفقیت در کسب سهمیه المپیک افزود: متأسفانه یکسری از دوستان اگر از ما تعریف کنند باید به عملکرد خود شک کنیم. هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد و بارها شاهد اتفاقات غیرمنتظره در مسابقات ورزشی بودیم. اردن به‌عنوان میزبان مسابقات کسب سهمیه المپیک تمام سرمایه‌گذاری خود را انجام داده بود تا دو سهمیه بخش بانوان را کسب کند، اما ناهید کیانی موفق به شکست قهرمان مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شد و در کشور اردن مقابل نماینده این کشور پیروز میدان لقب گرفت.

سروی خاطرنشان کرد: ما هم از اینکه موفق به کسب هر دو سهمیه نشدیم بسیار ناراحت هستیم، اما هیچ کم‌کاری صورت نگرفت. به هر حال یک روز، روز ورزشکار است و یک روز نیست و بابت باخت مهلا متأسف هستیم. قطعاً خود مومن‌زاده به خاطر تمام زحمات و عرق‌هایی که ریخته است بیشتر از همه ناراحت است، اما اجازه نخواهیم داد برخی با تبر و ناجوانمردانه این بچه‌ را به بن‌بست برسانند. شب شکست مومن‌زاده به او گفتم که دیگر پرونده این مسابقات بسته شده است و باید نگاهش به فردا و آینده باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده