سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

امضاء تفاهم‌نامه  فدراسیون جهانی تکواندو با بنیاد بشردوستانه ایتالیا

فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشردوستانه ایتالیا برای ترویج فعالیت‌های مشترک بشردوستانه تفاهم‌نامه امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جهانی تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو و بنیاد بشردوستانه ایتالیا برای ترویج فعالیت‌های مشترک بشردوستانه تفاهم‌نامه امضاء کردند.

این مراسم به صورت مجازی انجام و در بندهای تفاهم‌نامه مواردی همچون توجه دو طرف در حمایت از ایده‌های جدید و تخصیص بودجه به منظور اجرای طرح‌های لازم برای پناهندگان درج شد.

یکی از اهداف بنیاد بشردوستانه ایتالیا ارتقاء راه‌های همکاری بنیاد بشردوستانه فدراسیون جهانی تکواندو با اتحادیه اروپا است.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: از اینکه با بنیاد بشردوستانه ایتالیا همکاری مشترکی را شروع کرده‌ایم، خوشحال هستیم و می‌توانیم به تحکیم روابط بنیاد بشردوستانه فدراسیون جهانی تکواندو در اتحادیه تکواندو اروپا کمک کنیم. هدف ما حمایت  بیشتر از پناهندگان از طریق تکواندو است، پس همکاری با کسانی که دانش و شبکه‌های وسیعی از ارتباطات را در قاره‌های مختلف پوشش می‌دهند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: ما ظرفیت های بسیاری را با بنیاد بشردوستانه ایتالیا به اشتراک گذاشته‌ایم و همچون گذشته برای همکاری‌های نزدیک استقبال می‌کنیم. از طریق این تفاهم‌نامه می‌توانیم همکاری های بیشتری را به صورت دو طرفه برای بالا بردن توان فعالیت‌های بشردوستانه محقق کنیم.

"آنجلو سیتو" رییس بنیاد بشردوستانه ی ایتالیا گفت: از همکاری مشترک با فدراسیون جهانی تکواندو بسیار خرسند هستم؛ ما می‌خواهیم که بنیاد بشردوستانه ایتالیا بعد از سوییس نمایندگی فعال تکواندو را در اتحادیه اروپا به خود اختصاص دهد. این کار اصلا ساده بود اما خوشحال هستم که در نهایت انجام شد. ایده فعالیت این بنیاد در ایتالیا از آنجایی شروع شد که خواستیم به کودکان نیازمند در این کشور خدماتی با کیفیت ارائه دهیم. آرزوی قلبی من گسترش فعالیت بنیاد بشردوستانه فدراسیون جهانی تکواندو در ایتالیا و پیدا کردن راه های توسعه تکواندو و خدمت رسانی به جامعه است.

بنیاد بشردوستانه فدراسیون جهانی به دنبال همکاری‌های بیشتر و کمک‌های وسیع تر به پناهندگان در هر پنج قاره جهان است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده