سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تشریح عملکرد بخش آموزش هیات تکواندو مازندران در سال ۹۹

ازسوی مسئول آموزش هیات تکواندو مازندران، عملکرد بخش آموزش هیات تکواندو مازندران در سال ۹۹ تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، علیرضا میرزائی مسئول آموزش هیات در گفتگویی ضمن اعلام آمار مربیان و داوران (در دو بخش کیوروگی و پومسه) استان مازندران به تشریح عملکرد بخش آموزش در سال 99 پرداخت.

وی در ارتباط با تعداد مربیان و داوران ثبت شده استان مازندران در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو افزود: 338 مربی درجه 3، 120 مربی درجه2، 31 مربی درجه یک، 30 مربی بین المللی درجه 3 در بخش بانوان و آقایان و 6 مربی بین المللی درجه 2 در بخش آقایان مشغول به فعالیت هستند.

مسئول آموزش تکواندو استان مازندران اضافه کرد: در مجموع 432 داور کیوروگی و 126 داور پومسه ثبت شده در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در دو بخش آقایان و بانوان داریم، که به تفکیک درجه  106 داور درجه 3 پومسه، 7 داور درجه2 و 13 داور بین المللی در بخش پومسه مشغول به امر قضاوت هستند.

 میرزائی افزود: در مجموع (بانوان و آقایان) 225 داور کیوروگی درجه3، 125 داور کیوروگی درجه2، 67 داور کیوروگی درجه یک، 5 داور ملی ممتاز، 7 داور بین المللی درجه 3، 2 داور بین المللی درجه2 و 2 داور بین المللی درجه یک کیوروگی در بانک اطلاعات فدراسیون ثبت شده و مشغول به قضاوت در سطوح استانی و کشوری هستند.

وی یادآور شد: در سال گذشته حدود 195 مربی، 105 داور کیوروگی و 43 داور پومسه در بخش آقایان و 140 مربی، 80 داور کیوروگی و 21 داور پومسه در بخش بانوان در کلاس های هماهنگی سالیانه استان شرکت داشتند.

مسئول آموزش تکواندو استان مازندران تصریح کرد: این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شده بود، مربیان و داوران استان با آخرین تغییرات و قوانین مربیگری و داوری از طریق ارائه جزوات و فیلم های آموزشی فدراسیون آشنا شده و در پایان از طریق آزمون آنلاین و به کمک اپلیکیشن تکواندو مورد ارزیابی قرار گرفتند.

میرزائی ادامه داد: بعد از دوره های هماهنگی بنابر برگزاری مسابقات غیرحضوری و حضوری فدراسیون و استان، مربیان و داوران استان مازندران در این رویدادها شرکت داشته اند.

وی اظهار داشت: استان مازندران در سال گذشته افتخار برگزاری دوره های آموزشی به صورت کشوری را داشته است که شامل دوره های مربیگری درجه3 پودمانی (آقایان و بانوان) داوری کیوروگی درجه 3 (آقایان و بانوان) و داوری درجه 3 پومسه (بانوان) بوده است.

مسئول آموزش تکواندو استان مازندران افزود: از این میان 22 مربی آقا، 20 مربی بانو، 9 داور کیوروگی آقا ، 23 داور کیوروگی  و 10 داور پومسه در بخش بانوان بعد از صدور شماره احکام آنان از طریق فدراسیون تکواندو به جمع مربیان و داوران استان اضافه می شوند.

میرزائی بیان داشت: این افراد نیز بعد از صدور شماره احکامشان در سایت بانک اطلاعات فدراسیون می توانند در دوره های هماهنگی متمرکز آنلاین سال 1400 شرکت نمایند.

وی گفت: از سویی داوران بین المللی استان در سمینار و دوره های بازآموزی که به صورت غیرحضوری و آنلاین در سال 1399 و فروردین ماه 1400 تشکیل شده بود همراه با دیگر داوران سطح کشور شرکت کردند.

مسئول آموزش تکواندو استان مازندران یادآور شد: از آنجایی که ثبت نام دوره های دانش افزایی مربیان و داوران استان طبق بخشنامه فدراسیون در تاریخ های 21 فروردین ماه و 4 اردیبهشت ماه به پایان رسیده است. در بخش آقایان و بانوان به ترتیب 164 مربی آقا، 116 مربی خانم، 95 داور کیوروگی آقا، 78 داور کیوروگی خانم، 37 داور پومسه آقا و 21 داور پومسه خانم در دوره های هماهنگی سالیانه شرکت کردند.

میرزائی اضافه کرد: این دوره ها امسال نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود و در تاریخ های 15-16 اردیبهشت ماه مربیان از طریق آزمون و با اپلیکیشن تکواندو مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی یادآور شد: در تاریخ 18 اردیبهشت ماه داوران کیوروگی و 25 اردیبهشت ماه داوران پومسه از طریق آزمون مورد ارزشیابی قرار خواهند گرفت، البته پیش از تاریخ های ارائه شده جزوات آموزشی از طریق فدراسیون ارائه خواهد شد.

مسئول آموزش تکواندو استان مازندران اضافه کرد: در صورتی که مربیان و داوران  از ثبت نام دوره های هماهنگی استانی جا مانده اند، می توانند در دوره های هماهنگی متمرکز کشوری شرکت کنند.

میرزائی بیان کرد: تاریخ ثبت نام  دوره های متمرکز مطابق بخشنامه از 12 اردیبهشت ماه تا 16 خرداد ماه 1400 برای ثبت نام در دوره هماهنگی مربیگری و از 25 اردیبهشت تا 22 خرداد ماه زمان ثبت نام داوری کیوروگی است.

وی در پایان گفت: همچنین تمدید زمان ثبت نام دوره هماهنگی داوری پومسه از سوی کمیته آموزش فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده