سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول هیات تکواندو شهرستان اشتهارد؛

مبنای ما در سال جاری برگزاری برنامه های تدوین شده متناسب با شرایط است

مسئول هیات تکواندو شهرستان اشتهارد گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مکرر باشگاه ها به ما اجازه برگزاری رویداد ها به صورت حضوری را نداد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، سعید زروانی مسئول هیات تکواندو شهرستان اشتهارد عملکرد این هیات در سال 99 را تشرح و اعلام کرد شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های مکرر باشگاه ها باعث شده تا نتوانند برنامه هایی که برای سال 1399 در نظر گرفته بودند را اجرا کنند.

زروانی گفت: در اولین گام جهت هماهنگی با کمیته‌ها جلسه‌ای در اوایل سال با حضور اعضا برگزار شد و از نقطه نظرات این عزیزان برای اجرای برنامه ها  استفاده کردیم.

رئیس هیات تکواندو شهرستان اشتهارد افزود: یک دوره مسابقات بین المللی هان مادانگ به میزبانی این هیات و مشارکت با باشگاه تکاوران در اردیبهشت ماه سال 99 برگزار شد

این مسئول ادامه داد: طی جلسات برگزار شده در خصوص تهیه بسته های معیشتی با حضور تمامی هیات های ورزشی شهرستان دو دوره بسته های حمایتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

زروانی گفت: تکواندوکاران و مسئولین هیات تکواندو شهرستان اشتهارد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در هفته دفاع مقدس درمزار شهدای این شهرستان حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

مسئول هیات تکواندو شهرستان اشتهارد گفت: با توجه به تعطیلی باشگاه ها در زمان های مناسب و با کسب مجوز تکواندوکاران شهرستان  در سطح پارک ها فعالیت می کردند.

وی  در پایان گفت: شهرستان اشتهارد دارای تکواندوکاران با استعداد و با انگیزه ای هستند که امیدوارم با هدایت اساتید گرانقدر این منطقه شاهد رشد و حضورشان در مراتب بالا باشیم؛ مبنای ما بر این است در سال جاری با ایجاد شرایط مناسب بتوانیم برنامه های تمرینی، مسابقات و فرهنگی را در این شهرستان اجرایی کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده