سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل فدراسیون جهانی تکواندو از خدمات ژنرال فولی

دولت کره‌جنوبی با توجه به خدمات ارزشمند مرحوم "ژنرال فولی" نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا در ترویج و توسعه ی تکواندو، مدال "چئون گریونگ"  که پرافتخارترین نماد نخبه ورزشی این کشور است را به وی اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت فدراسیون جهانی تکواندو، دولت کره‌جنوبی با توجه به خدمات ارزشمند مرحوم "ژنرال فولی" نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا در ترویج و توسعه ی تکواندو، مدال "چئون گریونگ"  که پرافتخارترین نماد نخبه ورزشی این کشور است را به وی اهدا کرد.

فدراسیون جهانی تکواندو پیش از این مرحوم ژنرال فولی را به دلیل فعالیت‌های فوق العاده‌اش در راستای ترویج و توسعه تکواندو در آفریقا نامزد دریافت این مدال کرده بود.

خانواده ژنرال فولی با توجه به محدودیت‌های کرونا نتواستند به کره‌جنوبی سفر کنند و به همین دلیل "هاضم مصطفی ابراهیم فهمی" سفیر مصر در این کشور مدال را به نمایندگی تحویل گرفت. این مدال با حضور "هوآنگ هی" وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری کره‌جنوبی و دکتر "چو" رییس فدارسیون جهانی تکواندو اهدا شد.

دکتر چو در همین خصوص گفت: ژنرال فولی مرد بزرگی در رشته تکواندو بود. او سراسر زندگی خود را وقف این ورزش رزمی و مورد علاقه‌اش کرد تا به عنوان یکی از بهترین فدراسیون‌های ورزشی در المپیک و پاراالمپیک شناخته شود. وی با تلاش‌های خود به عنوان رییس اتحادیه تکواندو آفریقا درخشش تکواندو در این منطقه را شاهد بود. در زمان ریاست او، آفریقا موفق به کسب 5 مدال در المپیک ریو 2016 شد و به درستی جهانی بودن تکواندو را به همگان نشان داد. تکواندو هم اکنون یکی از محبوب ترین رشته‌ها در آفریقا به شمار می رود و همچنان به دنبال تربیت قهرمان است. فولی با تمام قدرت به دنبال تحکیم جایگاه تکواندو در بازی‌های المپیک بود که بدون تلاش‌هایش رسیدن به جایگاه امروزی میسر نمی‌شد.

ژنرال فولی 27 سپتامبر 2020 درگذشت؛ وی از سال 2004 نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا بود. همچنین در سال‌های 2004 تا 2009 و 2012 و 2014 رییس فدراسیون تکواندو مصر بود. وی در سال 2009 نیز نایب رییس کمیته ملی المپیک مصر شد و چهار سال در این مقام مشغول به کار بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده