سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته هانمادانگ استان تهران؛

منتظری: توانستیم به عنوان پیشگام در سطح کشور گام برداریم

مسئول کمیته هانمادانگ استان تهران گفت: با برگزاری چندین رویداد برای نخستین بار در سطح کشور، توانستیم ضمن پیشگام بودن، “شعار تکواندو تعطیل نیست” را به درستی اجرا نماییم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بهنام منتظری مسئول کمیته هانمادانگ استان در گفتگو با هیات تکواندو استان تهران گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی ها انجام شده در سال گذشته توانستیم به رغم وجود محدودیت ها، به عنوان اولین استان در سطح کشور مسابقات  آزاد قهرمانی چند جانبه هانمادانگ استان را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فواصل زمانی مشخص در تمامی آیتم های و در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۵۵۰ شرکت کننده در ۱۵ استان به صورت حضوری در خانه تکواندو پایتخت برگزار کنیم.

وی افزود: هیات تهران به عنوان پیشگام در سطح کشور توانست با یک الگوی مناسب و زمانبندی دقیق طی سه روز متوالی این رقابت ها را برگزار و شور و نشاط و حس رقابت را در میان تکواندوکاران در تمامی رده های سنی ایجاد کند و شعار “تکواندو تعطیل نیست “را  به درستی اجرا نماید.

منتظری در ادامه گفت: از دیگراقدامات مهمی که در سال گذشته صورت گرفت، برگزاری دوره دانش آفزایی داوران هانمادانگ استان در دو گروه بانوان و آقایان بود که با استقبال و حضور خوب داوران استان انجام شد و اتفاق بسیار خوب و شایسته ای بود که در سطح کشور برای اولین بار برای داوران استان  انجام شد.

مسئول کمینه هانمادانگ با اشاره به اینکه در سال ۹۹ با بهره گیری از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته  توانستیم کمیته فنی هانمادانگ استان را راه اندازی کنیم در ادامه اظهار داشت: سال گذشته با پیشنهاد مسئولین هیات و برای بالابردن سطح فنی و پشبرد اهداف هانمادانگ استان، کمیته فنی مختص این رشته در سطح استان تشکیل شد. به طور حتم  حضور این عزیزان و راهکارهای که  می توانند در این شرایط موجود ارائه دهند در ارتقاء سطح هانمادانگ استان و همگانی نمودن این رشته کمک خواهد کرد.

منتظری در پایان بیان داشت : طی جلسه ای که با مسئولین هیات در سال جدید داشتیم، مقرر شد نام های این کمیته برای سال ۱۴۰۰در قالب برگزاری مسابقات و کارگاه ها آموزشی ارائه گردد که با برنامه ریزی های  صورت گرفته در نظر داریم در شرایطی که ممنوعیت ها وجود دارد یک دوره مسابقات قهرمانی مجازی هانمادانگ  را در سطح استانی و بین المللی را برگزار نماییم. همچنین با کاهش محدودیت ها و رفع ویروس کوید ۱۹ یک دوره مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استانی و چند جانبه، مسابقات قهرمانی استان جهت شناسایی برترین ها برای رویداد کشوری و برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی ویژه داوران را خواهیم داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده