سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شهبازنژاد: داوران تهران عملکرد خوبی در رقابت های مجازی داشتند

نایب رییس داوران استان تهران گفت: داوران تهران توانستند در سال گذشته با قضاوت در میادین کشوری و استانی عملکرد خوبی را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا شهبازنژاد نایب رییس کمیته داوران تهران در گفت و گو با هیات تکواندو استان گفت: سال گذشته و با وجود محدودیت های به وجود آمده و شرایط حاکم بر ورزش کشور، با تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولین هیات و فدراسیون توانستیم در بخش بانوان عملکرد خوب و قابل قبولی را در بحث مسابقات کشوری و استانی از سوی داوران شاهد باشیم .

وی افزود: با وجود اینکه قضاوت ها به صورت مجازی برای نخستین بار در سطح ورزش تکواندو صورت گرفت اما داوران ما در کلیه رقابت های برگزار شده توانستند به خوبی عمل کنند که جا دارد ازکلیه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

شهبازنژاد با بیان اینکه در سال گذشته داوران استان تهران توانستند در رقابت های حضوری نیز به قضاوت بپردازند در ادامه گفت: با کاهش روند شیوع ویروس منحوس کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، رقابت های هانمادانگ استان و رقابت های لیگ کشوری نیز به صورت حضوری برگزار گردید و خوشبختانه با رعایت تمامی نکات بهداشتی و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مسئولین اجرایی به بهترین نحو این رقابتها برگزار شد و داوران استان تهران بار دیگر پس از یک وقفه طولانی توانستند بر روی شیاپ چانگ حاضر شوند و خدا را شاکریم در این عرصه نیز داوران پایتخت با ارائه بهترین عملکرد خود نمره قابل قبولی را کسب نمایند.

نایب رییس داوران استان در خصوص دورهای آموزشی اظهار داشت: ۱۶۰ داور تهرانی در ابتدای سال برای آشنایی با آخرین تغییرات و ارتقاء سطح فنی در دوره های هماهنگی سالیانه که به صورت مجازی برگزار شد، شرکت کردند؛ همچنین در دورهای آموزشی مجازی ارتقاء درجه ۱۰ داور ممتاز و حدود ۳۰۰ داور درجه یک،دو و سه به داوران استان تهران اضافه گردید.

وی افزود: در بخش بین المللی نیز بین سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ سه دوره دانش آفزایی داوری به میزبانی امارات، کره جنوبی و فرانسه برگزار شد که در این دوره ها ۱۳ داور بین المللی استان حضور داشته و توانستند رتبه درجه ممتاز و یک بین المللی را کسب نمایند.

شهباز نژاد در پایان با بیان اینکه در سال جدید نیز با توجه به شرایط موجود برنامه های آموزشی کمیته داوران را به هیات استان ارائه دادیم، گفت: در سال جدید و با وجود محدودیت ها موجود به منظور ارتقاء سطح فنی و تکنیکی و باز آموزی داوران، کارگاه های آموزشی را در درجات مختلف با حضور مدرسین مجرب و بین المللی استان را به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهیم کرد تا بتوانند به صورت  تئوری و عملی کلیه موارد را در بحث داوری آموزش ببیند. همچنین در نظر داریم جلسه هم اندیشی را با پیشکسوتان داوری که در صحنه بین المللی حضور داشتند برگزار نماییم تا بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب از تجارب این عزیزان در جهت رشد و ارتقاء سطح داوری استان قدم برداریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده