سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته پزشکی البرز؛

بنا داریم در فضای مجازی نسبت به نشر کلیپ های آموزشی اقدام نماییم

هیات پزشکی استان البرز در سال 99 به شیوه انجام پروتکل های بهداشتی در مسابقات حضوری نظارت داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مهدی شیرازی مسئول کمیته پزشکی استان گفت: پس از انتصاب بنده در اوایل سال 99 اقدام به تهیه پست های  آموزشی راجع به صدمات پزشکی  جهت درج در کانال کردم اما بواسطه تعطیلی باشگاه ها به توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت میدانی در این بازه زمانی مقدور نبود.

وی ادامه داد: پس از کسب مجوز از سوی کمیته مسابقات برای برگزاری مسابقات حضوری به مناسبت دهه مبارک فجر در اولین قدم اطلاعیه لازم الاجرای پروتکل های بهداشتی در مسابقات مذکور را صادر و به شرکت کنندگان اعلام شد، پیرو این مهم نیز فرم خود اظهاری سلامت برای کلیه بازیکنان، مربیان و داوران و عوامل اجرایی نیز صادر و در روز مسابقات تحویل این کمیته گردید.

شیرازی افزود: در روز مسابقات کمیته پزشکی با هدف نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در سالن حاضر و با همکاری دیگر کمیته ها به شرکت کنندگانی که دارای ماسک و ... نبودند خدمات ارائه می داد.

این مسئول گفت: در سال 1400 بنا داریم در صورت مهیا شدن شرایط مناسب کارگاه های آموزشی در زمینه های پزشکی برگزار کنیم و با تهیه کلیپ های آموزشی و نشر در فضا های مجازی هیات بتوانیم گام های مثبتی در جهت آگاهی و ارائه خدمات به خانواده بزرگ تکواندو استان داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده