سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استارتاپ ورزشی در بوشهر برگزار می شود

در راستای ایجاد زمینه های علمی ورزشی و جلب ایده های اقتصادی در حوزه ورزش و سلامت جسمانی از جمله تکواندو مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی و هیات تکواندو استان بوشهر استارتاپ ورزشی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ اکبر شیخی رئیس مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی بوشهر در جلسه هم اندیشی برگزاری استارتاپ ورزشی گفت: هدف ما جلب ایده های ورزشی اقتصادی مختلف جهت پویایی و کمک به گسترش ورزش در حوزه های گوناگون می باشد.

مسعود دشتی فرد معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی بوشهر گفت: در گام نخست ایجاد بستر ایده پردازی ورزشی در همه ی حوزه های مربوطه است تا بتوانیم با جلب مشارکت های سرمایه گزاری اقتصاد در ورزش را پویا نماییم.

محمد عباسی مسئول کمیته پژوهش هیات تکواندو استان بوشهر گفت: شناخت نیازها و چالش های رشته های مختلف ورزشی و ایجاد زمینه هایی مختلف جهت خلق ایده های نو و اقتصادی برای توجه به ورزش و درآمدزایی بسیار حائز اهمیت است در این شتاب دهنده فراهم می گردد.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن بیان لزوم توجه به مقوله اقتصاد در ورزش سلامت جسمانی گفت: نیاز امروزی ورزش و سلامت جسمانی پرداختن به ایده های نو در جهت رفع نیازهای نرم افزاری، سخت افزاری و پرداختن مشارکت اعضای خانواده ورزش در حوزه اقتصاد است.

سیدمردانی افزود: این رویدادهای شتاب دهنده می تواند یک مسیر راه بسیار پرارزش برای جلب مشارکت و پرداختن به اقتصاد و درآمدزایی قهرمانان باشد که یک دغدغه همیشگی بوده است.

در این استارتاپ ها حمایت از ایده تا تجاری سازی، معرفی به سرمایه گذار، اعطای تسهیلات جهت اجرای ایده و همچنین رهنمایی در طول این فرایند در نظر گرفته شده است.

پس از برگزاری این استارتاپ به ایده های برتر جوایز نفیسی داده می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده