سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

فیروزی: تیم تکواندو آذربایجان‌شرقی در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور پیدا می کند

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حضور تیم منتخب تکواندو استان آذربایجان شرقی در مسابقات بین المللی کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از تکواندوکاران برتر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی یکی از ۳ هیات برتر استان در سال‌های اخیر بوده و حفظ این عنوان به مراتب سخت‌تر از کسب آن است و جا دارد به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان از آقای مهندس رنجبرپور و سایر همکارانش در هیات بابت این موفقیت تشکر و قدردانی نمایم.

وی گفت: امسال در نظر داریم استعدادیابی در ورزش استان را شهرستان به شهرستان دنبال کنیم و شناسایی نخبه‌های ورزشی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ است تا با ورود این افراد به مسابقات کشوری و بین‌‌المللی افتخارات بیشتری برای استان آذربایجان‌شرقی حاصل گردد.

فیروزی گفت: خوشبختانه تکواندو ‌از رشته‌های موفق استان بوده و نفراتی هم از این استان در تیم ملی حضور داشته و میرهاشم حسینی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو شده تا در کنار میلاد وزیری سفیران ورزش آذربایجان شرقی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان باشند و امیدواریم در دوره های بعدی المپیک شاهد حضور تکواندوکاران بیشتری از استان در المپیک باشیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: امسال تیم تکواندو استان آذربایجان شرقی به نمایندگی کشور در تورنمنت بین المللی کشور ترکیه حضور خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توصیه من برای ورود به ورزش رشته تکواندو است، زیرا به غیر از سلامتی، اخلاق از اولویت‌های این رشته است. ضمن اینکه در کنار دو رشته کشتی و وزنه برداری، رشته تکواندو نیز جزو رشته هایی مدال آور در المپیک برای کشورمان محسوب می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده