سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هادی‌پور: امیدوارم در المپیک بتوانیم دل مردم را شاد کنیم

المپین تکواندو کشورمان گفت: امیدوارم همه چیز در بازی‌های المپیک خوب پیش برود و در این رقابت‌ها نتیجه خوبی بگیریم تا هم از خودمان راضی باشیم و هم بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن اول المپیکی کشورمان در خصوص سالی که گذشت در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال با همه سال‌هایی که پشت سر گذاشتیم، متفاوت بود؛ مردم جهان در شرایط بدی به سر می‌بردند و سالی است که هیچوقت فراموش نمی‌شود. امیدواریم هرچه زودتر این بیماری از بین برود و مردم به زندگی عادی برگردند تا کمتر عزیزان خود را از دست بدهیم.

وی افزود: در سال 1399 هیچ رویدادی برگزار نشد و نتوانستیم خود را محک بزنیم؛ تنها میدان، مسابقه لیگ بود که متاسفانه با توجه به شرایطی که برای من به وجود آمد امکان مبارزه کردن را نداشتم. این شرایط پیش آمده و هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید و باید با این وضعیت کنار بیاییم.

المپین تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: 6 ماه ابتدایی سال تمرینات را به صورت مجازی زیر نظر کادرفنی پیگیری کردیم اما واقعا شرایط سختی بود چراکه از محیط تکواندو دور بودیم و برای ما که چندین سال است در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم، این وضعیت غیرقابل تحمل بود.

هادی‌پور در ادامه با اشاره به آسیب دیدگی خود گفت: متاسفانه آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی برای من پیش آمد که غیرقابل اجتناب است و من اگر این موضوع را نپذیرم بیشتر اذیت می‌شوم. بالاجبار باید این شرایط را قبول و در کنار آن نیز فعالیت‌ حرفه‌ای خود را پیگیری کنم. از زمانی که تکواندو را آغاز کردم گاهی آسیب‌های جزئی داشته‌ام اما حالا یکی از اصلی‌ترین اعضای بدنم را در مبارزات کم دارم و می‌خواهم با این آسیب در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان شرکت کنم.

وی اینطور ادامه داد: قطعا با این شرایط کار سختی پیش‌رو دارم اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین نتیجه و عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.

المپین تکواندو کشورمان با اشاره به تاثیر کرونا بر برنامه‌های آنها گفت: من و هاشم موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک شده بودیم و اگر کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد اکنون این رویداد بزرگ را پشت سر گذاشته بودیم. با توجه به اینکه آن زمان در کوران مسابقات بودیم خیلی شرایط بهتری داشتیم؛ این تعطیلی‌ها قطعا در روند کار ما تاثیر می‌گذارد اما سعی داریم با تمریناتی که پشت سر می‌گذاریم به اوج آمادگی برگردیم.

هادی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر بر روی آسیب دیدگی خود کار می‌کنم تا ضعف نبودن این رباط را جبران کنم و من را در میدان مبارزه خیلی اذیت نکند. کادرفنی نیز برایمان تا بازی‌های المپیک برنامه منظم و مدونی را در نظر گرفته و ما هم به یک عنوان یک سرباز آنها را اجرا می‌کنیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان برای تنوع در روند تمرینات آنها خوب بود گفت: با توجه به اینکه ما یک دوره طولانی در محیطی ثابت تمرین می‌کردیم این اردو در ارتقاء روحیه ما تاثیر مثبتی داشت.

المپین تکواندو در ادامه گفت: خردادماه رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم؛ سعی می‌کنم با یک آمادگی نسبی در این رویداد حاضر شوم تا بتوانم خود را محک زده و از آن نهایت استفاده را برای حضور در بازی‌های المپیک داشته باشم.

هادی‌پور در پایان گفت: امیدوارم همه چیز در بازی‌های المپیک خوب پیش برود و در این رقابت‌ها نتیجه خوبی بگیریم تا هم از خودمان راضی باشیم و هم بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. از مردم عزیز ایران می‌خواهم برای ما دعا کنند چراکه واقعا نیازمند آن هستیم؛ برای همه هموطنان خود آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در سال جدید همه سلامت باشند چراکه بهترین چیز تندرستی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده