سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قهرمان نژاد: تکواندو سراب دیگر حریف ساده ای برای رقبا نیست

مربی تکواندو سراب گفت: تکواندو سراب شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی بوده تا جایی که می توان گفت این شهرستان دیگر حریف ساده‌ای برای رقبا نبوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، میلاد قهرمان نژاد در مورد وضعیت تکواندو در شهرستان سراب اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن سراب، این منطقه دارای جوانانی با آناتومی بسیار مستعد و مقاوم بوده و از این رو سراب دارای پتانسیل بالایی منطبق بر فاکتورهای لازم برای ورزشهای رزمی علی‌الخصوص رشته مهیج تکواندو می باشد.

وی گفت: الحمدالله ‌ تکواندو سراب در سال های اخیر شاهد پیشرفت های زیادی بوده، تا جایی که می توان گفت تکواندو سراب دیگر حریف ساده ای برای رقبا نبوده است و امروز شاهد حضور چند تکواندوکار سرابی در رده نوجوانان در مسابقات لیگ کشوری نیز بوده ایم.

این مربی تکواندو تصریح کرد: تکواندو سراب در مسیر پیشرفت خوبی قرار داشت که با ظهور ‌ویروس منحوس کرونا و اعمال محدودیت های بهداشتی و نامناسب بودن شرایط در شهرستان ناچار به تعطیلی باشگاه شدیم، اما چون بنده بر این باور هستم که ورزشکاران سفیران سلامت در جامعه هستند به کمک اولیا و ورزشکاران محترم پویش تمرین در منزل را راه اندازی نمودیم تا هم خود ورزشکاران از حالت راکد‌ خارج شوند هم با تزریق روحیه امید بخشی سهم کوچکی در بالا بردن روحیه شهری داشته باشیم به حمدالله اولیا پای کار ایستادند و روزانه بدون تعطیلی در حدود ۵۰ فیلم منعکس می‌شد.

قهرمان نژاد افزود: در این میان علی‌رغم انتشار فیلم های تمرینی، با تهیه کلیپ‌های فرهنگی سعی در القای فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در میان اقشار مختلف کردیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون هم با تعداد محدود در هر سانس تمرینی با رعایت پروتکل های بهداشتی به کار آماده سازی بدنی و فعالیت های آمادگی جسمانی می پردازیم تا در صورت برگزاری مسابقات با قدرت ظاهر شویم.

میلاد قهرمان نژاد بیان داشت: از حمایت های بی دریغ استاد رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان و همچنین آقای لطفی ریاست‌ اداره ورزش و جوانان  شهرستان سراب ‌تشکر و قدردانی می کنم و ضمنا تشکر ویژه از اولیای محترم دارم که در این شرایط بد اقتصادی پا به پای تکواندوکاران در تهیه و ارسال فیلم های تمرینی مرا یاری کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده