سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با رعایت پروتکل های بهداشتی، تکواندو در اهر همچنان فعال است

مربی شهرستان اهر گفت: با شروع ویروس منحوس کرونا، تکواندو اهر همچنان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سال ۹۹ به فعالیت خود ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، چنگیر عبدی در مورد وضعیت تکواندو شهرستان اهر اظهار داشت: درست است که کرونا عملکرد این رشته المپیکی را تحت تاثیر خود قرار داد ولی هیات تکواندو شهرستان اهر با برنامه های متعدد توانست تا در حد توان نگذارد این چرخه کامل توقف کند از جمله فعالیت های این رشته در سال ۹۹ می توان در دوبخش مجزا اشاره کرد.

وی گفت: در بخش آقایان با رعایت دستورات بهداشتی کلاس‌های تکواندو برگزار گردید و چند دوره برگزاری اردوهای منتخبین شهرستان بصورت اردوهای مجزا پیگیری شد که جا دارد از تمامی اساتید‌ و قهرمانان تکواندو این شهرستان تقدیر بعمل آید. جذب تکواندوکاران در این بخش نیز انجام گرفت و همچنین بالای پنجاه نفر در آزمون های مجازی شرکت کردند.

عبدی افزود: در بخش بانوان نیز همین اتفاق رخ داد همچنین اولین دوره مسابقات میت‌زنی مجازی بمناسبت ایام الله دهه فجر برگزار گردید و به نفرات منتخب حکم و مدال و جوایز نفیس اعطا شد.

این مربی اهری تاکید کرد: در بخش های دیگر رستمی زاده بعنوان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش هیات تکواندو استان و همچنین بنده ‌برای دومین سال‌بعنوان مربی تیم نونهالان استان انتخاب شدم که این موفقیت ها نوید بخش راه های بزرگ و پیشرفت این رشته در شهرستان  به لطف الهی خواهد شد که جا دارد از تمامی اساتید محترم و بزرگوار تقدیر شود.

وی یادآور شد: همچنین در بخش عمرانی با رایزنی‌هایی که با اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر شد قول تامین اعتبار و ساخت نواقصات رختکن خانه تکواندو داده شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده