سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور در پومسه؛

99 سال پرباری برای پومسه آذربایجان شرقی بود

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور در پومسه گفت: امسال شاهد سال پرباری بری آذربایجان شرقی در این رشته بودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از  هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، کاوه وحیدی راد دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور در پومسه گفت: با وجود مجازی بودن مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۳۹۹ سطح مسابقات خیلی بالا و فنی بود و همه مدعیان و قهرمانان بنام پومسه کشور شرکت کرده بودند. با وجود این ما هم تمرینات منظم و سازمان یافته و برنامه ریزی شده داشتیم  و موفق شدم در این مسابقات مدال برنز را کسب نمایم.

وی گفت: امسال سال پر باری برای هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی در رشته پومسه بود. در لیگ برتر ۲ مدال برنز مردان و در لیگ دسته یک بانوان یک مدال طلا و در قهرمانی کشوری یک مدال برنز مردان و یک مدال برنز بانوان  کسب گردید و امیدوارم در سال بعد امید است تعداد مدالها افزایش یابد.

پیشکسوت پومسه استان آذربایجان شرقی  در مورد مشکلات تکواندو بعد از انشار ویروس کرونا گفت: ویروس کرونا به ورزش خیلی ضربه زده است فعالیت ها کم شده و یا اصلا حذف شده است و مربیان ورزشی که از این راه امرار معاش می‌کنند در تنگنای مالی سختی قرار دارند. تکواندو هم از این امر مستثنی نیست ۱۰ درصد از شاگردان و مربیان به تمرین مشغول هستند نه والدین رغبت دارند که فرزندشان را به تمرین بفرستند و نه قدرت مالی آنها اجازه می دهد که اولادشان را به این امر ترغیب کنند. مربیان تکواندو اکثرشان متکی به در آمد باشگاه بودند ‌که با آمدن کرونا باشگاه را بستند و دنبال کار دیگر رفتند. ورزش‌ کاران حرفه ای تکواندو بیشترین آسیب را از این کرونا بخاطر از دست دادن مهارت و عملکرد و قدرت و سرعت لازمه که چندین سال بود کسب کرده بود دیدند

وی در مورد برنامه اش در سال آینده عنوان داشت: شرکت در مسابقات آتی مصوب توسط فدراسیون تکواندو و هیات تکواندو استان و همچنین با زیاد کردن تمرینات و انگیزه برای شرکت مسابقات پومسه مجازی بین المللی آزاد که در کشورهای مختلف جهان برگزار می گردد برنامه های آینده من است.

کاوه وحیدی کیا افزود: شعار بنده این است برای رسیدن به موفقیت تلاش کن منتظر نباش 

دارنده مدال کشوری در مسابقات پومسه افزود: معلوم است هیات تکواندو استان نقش ‌کلیدی در پیشرفت تکواندو استان دارد؛ وضعیت تکواندو در استان با حمایت و درایت و برنامه ریزی اصولی و حساب شده ریاست هیات تکواندو روز به روز در مسیر پیشرفت قرار دارد. در استان بخاطر وجود اساتید با پتانسیل های مثبت و قدرتمند شان و همچنین با برنامه ریزی رو رشد و موفقیت آمیز  ریاست م هیات و مدیر موفق جناب مهندس رنجبر پور ، تکواندو جایگاه عالی و ویژه در کشور خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده