سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته آزمون هیات تکواندو آذربایجان شرقی؛

تکواندوکاران از آزمون‌های غیر حضوری استقبال خوبی داشتند

منافی مسئول کمیته آزمون هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: آزمون‌های غیرحضوری اعلام موجودیت تکواندوکاران در روزهای کرونایی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجانشرقی، منافی مسئول کمیته آزمون هیات گفت: آزمون‌های غیرحضوری اعلام موجودیت تکواندوکاران در روزهای کرونایی است و در این ایام هر چند به صو‌رت خانگی شاهد تمرین و تلاش تکواندوکاران هستیم.

عادل منافی افزود: استقبال تکواندوکاران از آزمون‌های غیر حضوری به صورت فعال بوده و همه تکواندوکاران تقریبا در تاریخ‌های مقرر خودشان در امتحانات حضور پیدا می کنند.

وی گفت: این آزمون‌ها فعالیت رشته ورزشی را در روزهای کرونایی یا به اصطلاح روزهای در خانه ماندن را نشان می‌دهد و معلوم می‌شود که تکواندو در هر شرایط با تدابیر جدید توسط مسئولان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و این نوع آزمون هم تجربه‌ای برای روزهای کرونایی که ورزش تعطیل نشده است.

منافی تصریح کرد: این هم نوعی آزمون هست از طرف مسئولان که به صورت برنامه ریزی و دقیق پیگیر هستند و در این شرایط سخت باز هم به فکر تکواندوکاران عزیز هستند و همیشه در موقع ثبت نام و ارسال فیلم و غیره ... بصورت تمام وقت پاسخگو بوده و ما را یاری می کنند و  از نیکخو مسئول کمیته آزمون فدراسیون و رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان به منظور تلاش های شان برای اعتلای رشته تکواندو، تشکر و قدردانی می نمایم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده