سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوجی آذر: استقبال تکواندو آذربایجان شرقی از پویش تمرین در خانه فراتر از انتظار بود

نوجی آذر سرپرست کمیته همگانی هیات تکواندو استان گفت: بیش از 3 هزار کلیپ از پویش تمرین در خانه از سوی تکواندوکاران آذربایجان شرقی به هیات این استان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، فرانک نوجی آذر سرپرست کمیته همگانی هیات تکواندو استان اظهار داشت: ۶ فروردین با حفظ سمت قبلی که مسئول روابط عمومی بانوان هیات استان بود، به عنوان سرپرست این کمیته معرفی شدم و از همان روز ارسال کلیپ آغاز و تا امروز بیش از ۳ هزار کلیپ برای فدراسیون ارسال شد و باید بگویم استقبال تکواندو آذربایجان شرقی از پویش تمرین در خانه فراتر از انتظار بود.

وی گفت: ‌‌ خدا را شکر استقبال زیادی از طرح ‌پویش‌ تمرین‌ در خانه شد و تکواندوکاران و مربیان استان‌‌ با پشتکار خوبی به این امر اقدام و حتی  شرایط کرونایی هم نتوانست مانع تمرینات تکواندوکاران شود و کلیپ های تهیه شده به هیات تکواندو استان ارسال گردید.

نوجی آذر در مورد بیشترین استقبال گفت: ‌تکواندوکاران شهرستان‌های سراب، مرند و ترکمنچای بیشترین استقبال از این طرح را داشتند ‌و همچنان در حال ارسال کلیپ های تمرینی هستند.

وی در مورد کسب رتبه برتر آذربایجان شرقی گفت:  از اینکه بین ۳۱ استان در کمیته همگانی هیات برتر شدیم خیلی خوشحال بوده و نمی‌دانم این احساس را چطور وصف کنم. قبل از این هیات تکواندو استان‌ به عنوان هیات برتر در ورزش های رزمی و جعفر رنجبرپور رئیس هیات تکواندو به عنوان رییس برتر هیات های ورزشی استان در سال 98 انتخاب شده بودند. این امر نشان دهنده این است که در راس هیات تکواندو استان یک مدیر بالیاقت و زحمتکش حضور دارد و با حمایت‌های ایشان، دبیر هیات تکواندو استان و نائب رئیس ‌هیات تکواندو استان باید بیشترین تلاش را می‌کردیم تا پرچم‌دار کمیته همگانی در سطح کشور باشیم.

نوجی آذر افزود: از حمایت تکواندوکاران عزیز و مربیان زحمتکش هیات تکواندو استان بی‌نهایت سپاسگزارم. رتبه برتر نتیجه زحمات این عزیزان هست. ما یک خانواده‌ایم و از اینکه چنین خانواده دلسوز و زحمتکشی دارم به خودم می‌بالم و در جمع بهترین ها بودن برایم افتخار بزرگی است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده