سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فنی ترین تکواندوکار لیگ دسته یک؛

مسابقات در سطح بالایی برگزار شد/ آذربایجان شرقی در تمامی رده های مدعی است

فنی ترین تکواندوکار لیگ دسته یک تکواندو گفت: مطمئن بودم که موفق می شوم این عنوان را کسب کنم و با این هدف راهی لیگ نقش جهان شدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، علیرضا نظری که در مسابقات لیگ دسته یک تکواندو به عنوان فنی ترین تکواندوکار انتخاب شده بود، صمن تمجید از کیفیت مسابقات اظهار داشت: مطمئن بودم که موفق می شوم این عنوان را کسب کنم و با این هدف راهی لیگ نقش جهان شدم.

وی در مورد عناوین کسب شده خود گفت: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان تبریز نایب قهرمان شدم، بعد از آن در رقابت های آزاد کشوری بزرگسالان هم به مدال طلا دست پیدا کردم و به همراه تیم چای زرینه مقام سوم تیمی رو بدست آوردیم؛ همچنین سهمیه حضور در مسابقات بین  المللی جام فجر(G1) و مسابقات آزاد آسیایی(G1) را کسب کردم.

نظری هدف خود را رسیدن به تیم ملی عنوان کرده و افزود: تمرین کردن در دوران کرونا بسیار سخت بوده و جا دارد از استادم تشکر کنم که هیچ وقت تنهایم نگذاشته و در کنارم بود و به من انگیزه داد تا تمریناتم به صورت منظم برگزار شود.

فنی ترین هوگوپوش لیگ دسته یک تکواندو گفت: آذربایجان شرقی در سال های اخیر در رشته تکواندو پیشرفت فراوانی کرده و امروز در تمامی رده های سنی مدعی قهرمانی کشور است و شاهد درخشش تیم های این استان در مسابقات کشوری هستیم که جا دارد از آقای رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان تشکر ویژه ای نمایم.

وی در پایان گفت: در خود استان هم تکواندو در بین شهرستان ها پیشرفت چشمگیری داشته و به نظر من در سال های نه چندان دور شاهد رقابت نزدیک و جذاب بین شهرستان های استان خواهیم بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده