سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رییس هیات تکواندو استان بوشهر با اعضای هیات شهرستان جم و ریز

جلسه ای با حضور رئیس هیات تکواندو استان بوشهر و اعضای هیات جم و ریز روز دوشنبه - 19 بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات در ادامه سفرهای استانی خود با حضور در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان جم و ریز با اعضای هیات این شهرستان دیدار و‌ گفتگو کرد.

احمد محرابی رئیس هیات تکواندو جم و ریز ضمن تشکر از حضور رئیس هیات استان گفت: حضور رئیس و مسئولین جدید هیات در آغاز شروع به کار خود در شهرستانها و دیدار و گفتگو با مسئولین، مربیان و داوران نشان از جدیدت و برنامه ریزی جهت آینده ای روشن برای تکواندو استان دارد.

محرابی افزود: جامعه تکواندو جم، جامعه ای از مربیان جوان و با انگیزه است که جدیت و پشتکار مثال زدنی در رسیدن به موفقیت دارند و‌ ما از هرکوششی برای تحقق این موضوع دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیات تکواندو جم و ریز در ادامه گفت: شهرستان جم و ریز در فاصله زیادی با مرکز استان قرار دارد و شرایط سختی برای حضور در همه رویدادها وجود دارد که امیدواریم تدابیری اندیشیده شود که امکان حضور تسهیل گردد.

محرابی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های دانش افزایی برای مربیان، داوران با حمایت هیات استان می تواند افقی روشن برای تکواندو جم رقم بزند.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در این دیدار ضمن اشاره به وجود امکانات خوب در این این شهرستان گفت: جایگاه تکواندو جم جایگاه کنونی نمی باشد و با همت، همگرایی و خرد جمعی و‌نیز تعامل بیشتر با مسئولین می توانیم شاهد موفقیت های بیشتری از تکواندو جم و ریز باشیم.

سیدمردانی افزود: از برنامه های هیات استان حمایت و همکاری در توسعه تکواندو در جم و ریز است و آماده همکاری و ایجاد زمینه آموزش حضوری و مجازی زیر نظر مربیان و قهرمانان استان و کشور در جم هستیم. 

رئیس هیات تکواندو در ادامه آورد: این اطمینان خاطر وجود دارد با توجه به تواناییها، جایگاه اجتماعی و مدیریت شایسته رئیس هیات جم، جناب آقای محرابی و دیدار و گفتگوی خوبی که داشتیم بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تکواندو در جم و ریز باشیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه پیشین و همکاری منسجم مسئولین این شهرستان در تکواندو استان و کشور با داشتن تیم در رقابتهای لیگ کیوروگی بزرگسالان کشور گفت: تجربه نشان داده با تأمل و تمرکز بیشتر مسئولین به این رشته المپیکی می توان نگاه های مدیریت ورزش کشور را به جم و استان بوشهر معطوف کرد و در پی آن شاهد معرفی قهرمانان ملی از این خطه باشیم.

دراین جلسه مربیان، داوران و قهرمانان حاضر ضمن گزارش از فعالیتهای خود به بیان نقطه نظرها و مشکلات خود پرداختند که تصمیمات و برنامه ریزی هایی در این خصوص انجام شد و مقرر گردید حضور باشگاه های این شهرستان در رویدادهای استانی و کشور گسترش یابد و نیز برنامه ای مدون در انجام فعالیتها در شهرستان تهیه و تدوین شود.

شهر جم در فاصله ی ۲۷۳ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده