سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صبح امروز؛

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد ایران شد

تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ساعت 4:45 صبح امروز (دوشنبه - 20 بهمن ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ساعت 4:45 صبح امروز (دوشنبه - 20 بهمن ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شدند.

از ملی پوشان بلغارستان ساعت 8:30 امروز تست کرونا گرفته می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اردو آغاز می‌شود؛ این اردو مشترک با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان صورت گرفته که فدراسیون تکواندو کشورمان تا 12 اسفندماه میزبان این نفرات خواهند بود.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تمرینات خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری می کنند.

ملی پوشان بلغارستان به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره اروپا تمریناتشان را زیر نظر سرمربی ایرانی خود فرزاد ذوالقدری پیگیری می‌کنند و حالا برای آمادگی بیشتر درخواست تمرین مشترک با تیم ملی ایران را داشته اند که 6 تکواندوکار از بلغارستان در این اردو حضور دارد.

برای تیم ملی بلغارستان نیز دو دیدار تدارکاتی هم در نظر گرفته شد که در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تکواندو به ترتیب با تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می‌پردازند.

طبق اعلام قبلی سازمان تیم های ملی، ملی پوشان تکواندو کشورمان برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور قدرتمند در رویدادهای پیش‌رو در تورنمنت بلغارستان است که روز 17 اسفندماه در صوفیه برگزار می‌شود، شرکت می کنند و پس از آن تیم ملی ایران کمپ 10 روزه‌ای را در بلغارستان با 3 تیم اروپایی دیگر در دستور کار دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده