سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان؛

فرهادی‌زاد: رشد و پویایی تکواندو بانوان محسوس است / در این رشته نگاه جنسیتی وجود ندارد

دکتر فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در ارزیابی‌هایی که از فعالیت‌های تکواندو داشتیم رشد و پویایی بانوان تکواندو محسوس بوده و نشان می‌دهد در این رشته هیچ تفاوت جنسیتی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سمینار سالیانه نواب رییس بانوان هیات های تکواندو سراسر کشور همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور دکتر فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، مجید نیری دبیر و نواب رییس بانوان هیات‌های استانی امروز (چهارشنبه - 15 بهمن ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این سمینار دکتر فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز مادر و زن را تبریک می‌گویم و از رییس، نایب رییس، دبیر فدراسیون به منظور برگزاری این سمینار در روز میلاد حضرت زهرا (س) و تلاشی که برای انسجام مسئولین بانوان در هیات‌های استانی انجام می‌شود، تشکر می‌کنم.

وی افزود: این جلسات باعث هماهنگی و همدلی بیشتر در هیات‌های استانی و بخش بانوان می‌شود و ما نیز در خصوص حمایت از هیات‌های ورزشی به ویژه در رشته‌هایی که اولین مدال آوران جهانی و المپیک هستند، مسئول هستیم؛ تکواندو نیز جزء اولین رشته‌های مدال آور در میادین بین‌المللی بزرگ است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌هایی که از فعالیت‌های تکواندو داشتیم رشد و پویایی بانوان تکواندو محسوس بوده و نشان می‌دهد در این رشته هیچ تفاوت جنسیتی وجود ندارد. در سالی که بسیاری از فعالیت‌های محدود شده اما فدراسیون تکواندو با تدبیر صورت گرفته جزء معدود فدراسیون‌هایی بود که رقابت‌های کشوری، لیگ و آموزشی خود را برگزار کرده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم بانوان تکواندو بتوانند در فرصتی که وجود دارد سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند؛ تکواندو جزء رشته‌های فعال و از اولین رشته‌هایی است که توانسته در المپیک ریو مدال آوری کند.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: تمام تلاش و مهم‌ترین هدف ما در تکواندو این است که هیچ تفاوتی میان بانوان و آقایان قائل نشویم، تمامی امتیازات به صورت مساوی بین آنها تقسیم شود و شرایط را فراهم کردیم تا از امکانات استفاده کنند.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در حوزه فعالیت بانوان به واسطه افتخارات کسب شده می‌توانیم ادعا کنیم به سمت هدفمان حرکت کردیم و نتایج عرصه‌های مختلف بیانگر همین امر است؛ به ویژه در رده‌های سنی نونهالان که حتی می‌توان گفت موفق‌تر از پسران بودند. در رده‌سنی نوجوانان نیز در بازی‌های المیپک شاهد بودیم که دو مدال طلا و نقره توسط دختران تکواندو کسب شد و همه این موارد نشان دهنده پتانسیل و شایستگی بالا آنها می باشد که ثمره زحمات تک تک شما است و این نتایج باید انگیزه‌ای باشد برای تلاش بیشتر اما حس می‌کنم هنوز به خود باوری لازم نرسیده‌ایم؛ از شما می‌خواهم با استفاده از شرایط موجود از فرصت طلایی در این عرصه استفاده کنید.

وی در ادامه اظهار داشت: از شما می‌خواهم با جدیت این راه را ادامه بدهید و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارید. در سال‌جاری شاهد بودیم که برای اولین مرتبه رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شد و شور و انگیزه ایجاد کرد. این مهم نشان‌دهنده برنامه‌ریزی منظم فدراسیون است که باعث شد در این بخش به ما اعتماد کنند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: خدا را شکر در همین دوران کرونا به مراتب بهتر از سال‌های قبل بودیم و تقریبا بیشتر رویدادها را با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار کردیم. امیدوارم بتوانیم در بخش بانوان در میادین المپیک و جهانی مدال‌های کسب شده را تکرار کنیم و دختران تکواندو ایران به جایگاهی که شایسته آنها است، دست پیدا کنند.

در ادامه گزارش عملکرد بانوان در سال 1399 توسط زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو ارائه شد و پس از آن نیز پرسش و پاسخ و تبادل نظر نایب رییس استان‌ها سراسر کشور انجام گردید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده