سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فرهادیان: ملی‌پوشان تکواندو در تورنمنت بلغارستان شرکت می‌کنند/ تیم‌ملی بانوان در اردویی اروپایی حضور پیدا خواهد کرد

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تیم‌ملی تکواندو برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور قدرتمند در رویدادهای پیش‌رو تا پایان سال برنامه‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد که یکی از آنها حضور در تورنمنت بلغارستان است.

با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان اردوی مشترک تکواندوکاران این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران از روز 20 بهمن‌ماه در مرکز جهانی تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با اشاره به این اردو در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو بلغارستان بنا بر درخواستی که مبنی بر برگزاری اردوی مشترک با ملی تکواندو کشورمان داشت با 7 هوگوپوش و فرزاد ذوالقدری به عنوان سرمربی این تیم از 20 بهمن وارد ایران می‌شوند تا 12 اسفند ماه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در بدو ورود تیم‌ملی بلغارستان از آنها تست کرونا گرفته می‌شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اردو آغاز می‌شود؛ دو دیدار تدارکاتی هم برای این تیم‌ها در نظر گرفته شد که در حاشیه رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تکواندو به ترتیب با تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می‌پردازند.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و انشاءالله تیم بلغارستان بتواند تمرینات خوبی را در محیط ایمن انجام دهد؛ مکاتباتی هم با وزارت ورزش و جوانان داشتیم و سعی می‌کنیم سهولت در امر ورود و خروج میسر شود تا مشکلی وجود نداشته باشد.

فرهادیان با اشاره به برنامه پیش رو ملی‌پوشان تکواندو گفت: تیم‌ملی تکواندو برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور قدرتمند در رویدادهای پیش‌رو تا پایان سال برنامه‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد و یکی از آنها حضور در تورنمنت بلغارستان است که روز 17 اسفندماه در صوفیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با حضور در این تورنمنت می‌توانیم آمادگی تکواندوکاران را محک بزنیم و بعد از آن هم تیم‌ملی تکواندو کشورمان کمپ مشترک 10 روزه‌ای را در بلغارستان با 3 تیم اروپایی دیگر پشت سر می‌گذارد.

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: غیر از نفراتی که در اردو حضور دارند انشاءالله از دو تکواندوکار دیگر نیز برای حضور در تورنمنت و کمپ تمرینی بلغارستان دعوت می‌کنیم تا بتوانیم نیم‌نگاهی هم به مسابقات قهرمانی جهان که بلافاصله بعد از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود، داشته باشیم. همچنین ما اردیبهشت‌ماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو داریم که سعی داریم پر قدرت تر در این رویداد حضور پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: در نظر داریم تیم‌ملی بانوان را نیز به منظور شرکت در اردویی مشترک به یکی از کشورهای اروپایی اعزام کنیم تا بانوان هم پیش از حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا بتوانند آمادگی خود را محک بزنند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده