سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری دوره کشوری داوری درجه ۲ کیوروگی بانوان به میزبانی بوشهر

دوره کشوری داوری درجه ۲ کیوروگی بانوان به میزبانی بوشهر برگزار شد، در این دوره که از سوی کمیته آموزش فدراسیون تکواندو با تدریس مهناز صنایع پرور از البرز پیگیری گردید داورانی از سراسر کشور با قوانین و مقررات روز آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، دوره داوری درجه 2 کیوروگی بانوان به میزبانی بوشهر به صورت وبینار برگزار شد.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو گفت: این دوره از تاریخ یکم تا سوم بهمن ماه با حضور 30 شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: ارتقا سطح علمی داوران و مربیان از اولویت های ما است و با برنامه ریزی انجام شده میزبانی این گونه دوره ها را افزایش خواهیم داد.

مژده علیزاده نایب رئیس هیات تکواندو استان در حاشیه برگزاری این دوره گفت: یکی از عوامل افزایش سطح فنی تکواندو استان ارتقاء دانش به روز داوران و مربیان است که علاوه برآن باعث می شود پیش زمینه مناسبی برای حضور بیشتر داوران بوشهری در رویدادهای کشوری فراهم گردد.

مهناز صنایع پرور مدرس داوری فدراسیون تکواندو ضمن برگزاری شایسته این دوره به میزبانی بوشهر گفت: داوران بوشهری از علاقه، پشتکار واستعداد خوبی برخوردار هستند و دوره به خوبی برگزار شد و امیدوارم درآینده شاهد حضور این داوران جوان در رویدادهای کشوری باشیم.

بانو رضایی مدیر اجرایی این دوره گفت:دراین دوره که با حضور 30داور از سراسر کشور برگزار شده 13بوشهری شرکت داشتند و دوره در زمان مقرر و باحضور همه ثبت نام کنندگان برگزار شد.

با برگزاری این دوره، داوران درجه دو کیوروگی استان بوشهر از ۵ نفر به ۱۸ نفر افزایش پیدا کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده