سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نورملکی: لیگ بانوان سطح فنی بالایی داشت/ برای قهرمانی در جام کوثر برنامه داشتیم

سرمربی تیم فتح صدر البرز گفت: ورزش ایران نیز مانند همه دنیا تحت تاثیر بیماری کرونا قرار داشت، اما با همه این شرایط لیگ بانوان سطح فنی بالایی داشت و شاهد بازی‌های پر هیجان و فنی بودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فاطمه نورملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درخصوص قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندوی فتح صدر البرز اظهار داشت: برای رسیدن به قهرمانی مقتدرانه الگوهای فنی و نگاه حرفه‌ای درست و سنجیده‌ای را در نظر گرفتیم. ما برنامه‌ریزی مدون و خوبی را تدارک دیدیم و همراه بودن تمام اعضای باشگاه، دوری از حاشیه‌ها و تمرکز روی تدوین و اجرای تک‌تک الگوها در جهت آماده سازی تیم به لحاظ فنی و روانی نیز نقش برجسته‌ای در این عملکرد داشت. از طرف دیگر الگوهای مادی و معنوی باعث گردید که بتوانیم در زمان در نظر گرفته شده به آن چیزی که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز در خصوص عملکرد این تیم مقابل کن عنوان کرد:  تیم ما با توجه به شرایط برگزاری لیگ برنامه بسیار خوبی داشت و حتی در زمان آماده سازی تیم اصلی، به یکباره برای برگزاری هر چه بهتر لیگ بانوان و حضور حداکثری بهترین‌های تکواندو بانوان در مسابقات،  یک تیم دیگر را هم تدارک دیدیم و  برای انتخاب این تیم نیز مراحل انتخابی را در نظر گرفتیم. در این قالب و فرصت کم تیم یکدست و خوب دیگری هم تدارک دیدیم که کار  بسیار سخت و پیچیده‌ای بود، اما خدا را شکر توانستیم از عهده این کار نیز با کمک کمیته فنی باشگاه به خوبی بربیایم.

وی  تاکید کرد: همه شاهد بودند که چگونه وارد مسابقات شدیم و چه نتایجی را رقم زدیم. از قبل هم با توجه به ساختاری که تعریف و اجرا کرده بودیم پیش بینی این نتیجه را داشتیم. لوازم خانگی کن نیز تیم ریشه‌دار و مستحکمی است که از مهره‌ها و قهرمانان خوبی درمجموعه فنی و بازیکنان برخوردار است، اما در مصاف با این تیم نیز به لطف خداوند و تلاش قهرمانان توانستیم از فرصت‌های خود به خوبی  بهره ببریم و پیروز میدان باشیم.

نورملکی در خصوص شرایط فنی بازیکنان با توجه به تعطیلی 11 ماهه مسابقات و باشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به پاندمی بیماری که از سال گذشته جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، تاثیر تعطیلی در مسابقات وجود داشت. طبیعتاً ورزش ایران نیز مانند همه دنیا  تحت تاثیر این جریان و بیماری قرار داشت، اما با همه این شرایط لیگ بانوان سطح فنی بالایی داشت و شاهد بازی‌های پر هیجان و فنی بودیم و ما هم متناسب با شرایط موجود به مسابقات رسیدیم و شرایط تاثیر تعطیلی مسابقات در تمام تیم‌ها به نوعی یکسان بود.

سرمربی تیم تکواندو بانوان فتح صدر البرز خاطرنشان کرد: امیدوارم این ویروس منحوس هرچه زودتر از سطح دنیا و کشورمان برچیده شود و مجدداً شاهد بازگشت ورزش کشور و به خصوص رشته تکواندو به شرایط گذشته و برگزاری مسابقات جذاب‌ و باکیفت باشیم، اما با توجه به همین شرایط باز هم مسابقات لیگ بانوان جذاب و دیدنی دنبال شد. حتی با وجود تفاوت برگزاری مسابقات امسال از لحاظ برگزاری با سالیان گذشته که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، می‌توان به جرات عنوان کرد که از لحاظ سطح فنی و جذابیت شاهد مسابقات با کیفیت‌تری بودیم. همه قهرمانان تلاش کردند تا با تمام توان وارد مسابقات شوند و برای رسیدن به تیم ملی تلاش کنند که این موضوع به جذابیت مسابقات افزوده بود.

وی در خصوص کسب عنوان بهترین سرمربی و فنی‌ترین بازیکن توسط باشگاه فتح صدر البرز گفت:کسب عنوان بهترین سرمربی حاصل  تلاش جمعی کلیه اعضای باشگاه از کادر مدیریتی و فنی و همچنین تلاش قهرمانان در داخل زمین رقم خورد. یلدا ولی‌نژاد نیز به خاطر تلاش و ممارست در طی این مدت به عنوان فنی‌ترین بازین انتخاب شد و حتی در یک وزن پایین‌تر در مسابقات حاضر شد و هدفگذاری او رسیدن به کسب سهمیه المپیک و همچنین حضور و کسب افتخار در المپیک است. ولی‌نژاد با دقت و ظرافت وارد مسابقات شد و خداراشکر توانست بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

نورملکی در خصوص شکست ناهید کیانی مقابل مهلا مومن‌زاده گفت: ناهید کیانی یکی از بازیکنان باتجربه، خوب و توانمند باشگاه فتح صدرالبرز و تیم ملی تکواندو بانوان است، اما  در مسابقات هر کسی به خوبی از زمان و موقعیت ایجاد شده به نحو احسن بهره ببرد، خروجی موفق و بهتری خواهد داشت. در این مسابقه نیز مهلا مومن زاده با کیفیت‌تر عمل کرد و موفق شد نتیجه دلخواه خود را با کسب پیروزی کسب کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده