سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو البرز؛

نوذری: با اجرای برنامه موفق عیار توانایی و قدرت استان ها سنجیده می شود

جلسه مسئولین هیات تکواندو البرز با روسای کمیته های استان ها روز سه شنبه - 30 دی ماه در خانه تکواندو تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، جلسه مسئولین هیات با روسای کمیته های استان ها روز سه شنبه - 30  دی ماه در خانه تکواندو تشکیل شد.

در این جلسه محمد نوذری رییس هیات استان با تشویق و ترغیب کمیته ها در راستای برنامه ریزی و فعالیت مستمر گفت: از همه مسئولین کمیته ها به عنوان بازوان اجرایی هیات میخواهم در شرایط فعلی فعالیت دو چندان داشته باشند تا جبران  مافات سال اخیر گردد و با همفکری طرح های جامع و قابل اجرایی را ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اختراع زایده احتیاج است بنابراین اکنون و در زمان شیوع این ویروس باید نوآوری وخلاقیت باشد چراکه در حالت طبیعی رویدادها به صورت روزمره برگزار می شود، در شرایط فعلی کار کردن و ارائه طرح مهم است  و عیار توانایی و قدرت استان ها سنجیده می شود.

نوذری خاطرنشان ساخت: در این دوره باید با خرد جمعی برنامه ای تدوین کنیم تا به روزهای اوج تکواندو بازگردیم و راه کارهایی پیدا کنیم تا خانواده ها جهت برای حضور در باشگاه ها به همراه فرزندانشان ترغیب شوند.

رییس هیات تکواندو استان البرز گفت: از روسای کمیته ها می خواهم با هماهنگی و هم سویی با روسای هیات های شهرستان ها مشکلات و مسائل تکواندوکاران و خانواده هایشان را با جزئیات بررسی و در راستای حل آنها ارائه طریق کنند، به عبارتی کار کارشناسی و دقیقی در این زمینه اجرایی گردد.

وی افزود: برای بهبود و افزایش راندمان کاری هر کدام از کمیته ها می بایست نماینده ای در شهرستان های استان داشته باشند که در کارها دخیل و با روسای شهرستان ها هماهنگ باشند که در صورت شرکت تکواندوکاران زیر مجموعه شهرستان در دوره ها، آزمون ها و مسابقات، رئیس شهرستان در جریان قرار بگیرد تا بر این اساس برنامه ریزی دقیقی جهت حضور تکواندوکاران شهرستان ها در رویداد های مختلف داشته باشند.

نوذری در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات پومسه و هان مادانگ که به مناسبت جام فجر در بهمن ماه برگزار خواهد شد گفت: امیدوارم با همت شما عزیزان و حضور حداکثری تکواندوکاران در این رویداد روح تازه ای به کالبد تکواندو دمیده شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده