سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانی: دختران تهران با غیرت و پشتکار بالا جام قهرمانی را گرفتند

سرمربی تیم پومسه استان تهران گفت: کسب جام قهرمانی پس از چندین سال و با توجه به شرایط خاص کنونی، نشان از غیرت و پشتکار تمامی دختران تیم تهران بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پریسا خانی سرمربی تیم پومسه بانوان پایتخت در گفتگو با روابط عمومی استان بیان داشت: خداراشاکریم که توانستم پس از چندسال جام قهرمانی را از میان مدعیان این رشته کسب کنیم و عنوان نخست کشور را به نام دختران تهران ثبت نماییم،کسب این موفقیت بزرگ حاصل تلاش تمامی بازیکنان و مربیان پایه این عزیزان بود که جا دارد در همین ابتدا تشکر و قدر دانی کنم.

سکاندار تیم تهران در خصوص تیم پومسه و روند آمادگی بازیکنان بیان داشت: پس از برگزاری انتخابی تیم پومسه با توجه به شرایط اعلام شده، نفرات شایسته و برتر انتخاب شدند و باتوجه به شرایط خاص کنونی و بیماری کرونا طبق برنامه ریزی های انجام شده با تعداد نفرات کم و طی روزها و ساعتهای مجزا و مشخص اردوی آمادگی تیم را برگزار کردیم تا بچه ها بتوانند ضمن حفظ آمادگی جسمانی خود با یکدیگر تمرین داشته باشند.

وی افزود: با وجود شرایط کرونا نتوانستیم اردوهای مستمری را مثل سالهای گذشته برگزار کنیم اما به لطف خدا و با کمک و همیاری همه اعضای تیم توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و با آمادگی خوبی در این رقابتها حاضر شویم.

برترین سرمربی کشور در پایان اظهار داشت: دختران تهران با کسب ۳ نشان طلا،۶ نقره و ۲ برنز و عنوان قهرمانی نشان دادند که می توانند در تمامی شرایط موفق شوند و افتخار آفرین برای استان خود باشند، امیدوارم این روند موفقیت طی سالهای آینده نیز پایدار باشد و جام قهرمانی را همچنان در تهران نگه داریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده