سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

از امروز و در مرکز جهانی تکواندو؛

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو آغاز شد

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با حضور 8 هوگوپوش از امروز (شنبه – 27 دی‌ماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله جدید اردوی تیم‌ملی تکواندو مردان که برای حضور ملی پوشان در لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"، تعطیل شده بود از امروز (شنبه – 27 دی‌ماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با اعلام سازمان تیم های ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی هوگوپوشانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

هدایت این نفرات برعهده فریبرزعسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. همچنین وحید عبداللهی به کادرفنی اضافه شد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن تایید این خبر گفت: در مرحله جدید تمرینات از نفراتی برای حضور در اردو دعوت کرده‌ایم اما این موضوع به دلیل عملکرد این افراد در لیگ تکواندو صورت نگرفته است و براساس فاکتورهایی که به منظور شرکت در المپیک توکیو در نظر داریم دعوت شده‌اند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ را به صورت دقیق رصد کردیم و تکواندوکارانی که توانایی خود را به نمایش گذاشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم؛ انشاءالله در ادامه و برای حضور در رویدادهای پیش رو از این نفرات استفاده می‌کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده