سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

لشکری: اولین دوره مسابقات آزاد پومسه پیشکسوتان بهمن ماه برگزار می شود

دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی پومسه چند جانبه ویژه پیشکسوتان دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو تهران در گفتگو با روابط عمومی استان بیان داشت: در نظر داریم اولین دوره رقابتهای قهرمانی پومسه ویژه پیشکسوتان را به صورت آزاد و چند جانبه در گروه مردان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعه - دهم بهمن ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار کنی.

وی ضمن تبریک به اساتید وبزرگان تکواندو ایران  به مناسبت روز پیشکسوتان ورزشی در ادامه افزود: این رقابت ها را برای ایجاد انگیزه و نشاط میان پیشکسوتان و بزرگان تکواندو ایران برای اولین بار مختص این عزیزان در سطح کشور برگزار می شود.

لشکری با بیان اینکه این رقابت ها به صورت رایگان است و تمامی پیشکسوتان  می توانند شرکت نمایند در ادامه اظهارداشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته این مسابقات در رده های سنی ۵۵ تا ۶۰ سال، ۶۰ تا ۶۵ سال، ۶۵ تا ۶۸ سال و بالای ۶۸ سال  درردهای کمربندی قرمز - مشکی  و در دو مرحله برگزارخواهد شد.

دبیر هیات افزود: همچنین به منظور حفظ آمادگی و تمرین  فرمهای اعلام شده در رقابتها در نظر گرفتیم کلاس های آموزشی و تمرین ویژه پیشکسوتان را زیر نظر استاد نادر خدامرادی سه شنبه ها ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲  در سالن تکواندو مرحوم منصور فکوری در شهرک آزادی برگزار کنیم.

لشکری در پایان گفت: امیدوارم با حضور پیشکسوتان عزیزمان در این رقابتها،شاهد مسابقاتی جذاب و خوبی باشیم و شور ونشاط را در این بزرگان ایجاد کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده