سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تشکر و قدردانی فیض اله نفجم از خانواده بزرگ تکواندو مازندران

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران، بابت تبریک ها و حضور خانواده ورزشی در بدو ریاست ایشان در هیات استان از یکایک خانواده ورزشی مازندران قدردانی و تشکر کرد.

به‌گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو در پیامی از یکایک خانواده بزرگ ورزشی به خصوص تکواندو استان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد: 

بدین‌وسیله بر خود لازم می‌دانم صمیمانه‌ترین مراتب قدردانی و تشکر خود را به تمام عزیزان، روسای دیگر هیات های ورزشی استان، خانواده بزرگ تکواندو مازندران و قهرمانان دوست داشتنی استانم که با پیام تبریک و حضورشان در هیات استان بنده را همراهی کردند، ابراز کنم.

تحقق اهداف بزرگ ممکن نمی شود جز با الطاف بی‌کران الهی، همت ارزنده یکایک اساتید، پیشکسوتان، داوران، مربیان و تکواندوکاران و همچنین اعتماد و پشتکار روسای هیات شهرستان ها.

این اعتماد ارزشمند، این اتحاد، وفاق و همدلی از سوی اعضای مجمع موجب سرافرازی، عزت، قوت قلب و افتخار بنده گردید تا با تمام وجود و انگیزه و امیدواری هرچه بیشتر در جهت سربلندی بیش از پیش تکواندو مازندران و افتخارآفرینی عزیزمان تلاش و کوشش کنم.

یک بار دیگر از این فرصت بهره برده و مراتب سپاس قلبی خود را از حسن اعتماد خانواده دوست داشتنی تکواندو استانم ابراز می‌دارم.

امید است با الطاف بیکران الهی بتوانم در راستای تعالی و رشد تکواندو استانم در ایران عزیزمان و همچنین در میادین بین‌المللی گام‌های موثری بردارم.
 
به امید توفیق الهی 
فیض اله نفجم
رییس هیات تکواندو استان مازندران

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده